anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zablokowana wypłata środków - weryfikacja PAYU

Ectro_pl
#7 Wielbiciel#

Pewnie nie pierwszy zderzam się z koniecznością-problemem weryfikacji danych jakie wymaga PAYU.

Miałem wątpliwości co do udostępniania skanu dowodu, więc poprosiłem pracownika allegro o wypowiedzenie się w tej kwestii i otrzymałem odpowiedź (zgłoszenie 26213188) :

"Operator jest zobowiązany do posiadania aktualnych danych i dokumentów, dlatego regularnie przeprowadza reweryfikację. 

Na dokumencie tożsamości  muszą być widoczne i czytelne: imię i nazwisko, PESEL (lub data urodzenia), seria i numer dokumentu, data wydania i data ważności dokumentu. Pozostałe dane może Pan zakryć. 
Może Pan zanonimizować dokument według wzoru poniżej:
https://www.przelewy24.pl/storage/app/media/do-pobrania/dokumenty-rejestracyjne/wzor_anonimizacji.pd..." 

Zastosowałem się do instrukcji odnośnie anonimizacji danych, skan został wysłany i mimo to nie został on zaakceptowany bo nagle wymagają widocznego pola MRZ, gdzie według uzyskanej wcześniej informacji pole te można zasłonić i wymagane jest tylko widoczne: imię i nazwisko, PESEL (lub data urodzenia), seria i numer dokumentu, data wydania i data ważności dokumentu. 

Czy każdy pracownik serwisu allegro mówi co innego?  Od ponad tygodnia mam zablokowaną możliwość wypłaty środków. Czy ktoś z obsługi serwisu może pomóc w tej kwestii i sprawdzić dane? Nawet sam musiałem się dopytywać odnośnie statusu weryfikacji bo nie otrzymałem wcześniej żadnej informacji, że przesłany skan został odrzucony.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Ectro_pl To nie Allegro ustala warunki przeprowadzenia weryfikacji, tylko operator finansowy. W tej sytuacji powinieneś więc postępować zgodnie ze wskazówkami, które otrzymujesz od PayU. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Ectro_pl
#7 Wielbiciel#

to dlaczego pracownik allegro przedstawił mi wcześniej, że widoczne mają być tylko dane:

imię i nazwisko, PESEL (lub data urodzenia), seria i numer dokumentu, data wydania i data ważności dokumentu. 

I zgodnie z tym został skan dokumentu wykonany, a nie zostało to zaakceptowane? 

Tak naprawdę żadnych wskazówek z PAYu nie otrzymałem, nawet na stronie Payu nie ma informacji jakie dane są im potrzebne. Skąd mam wiedzieć że dane te faktycznie wymaga Payu skoro weryfikacja i rozmowę w tej sprawie prowadzę przez serwis allegro i z ich pracownikami a nie z serwisem PAYu ? 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Ectro_pl masz identycznej sytuacji opis w innych watkach

oznacz moderatorów