anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowana wypłata

Client:43423902
#8 Zapaleniec#

Witam, po podaniu konta, zrobieniu przelewu dla potwierdzenia danych, nadal mam zablokowaną opcje wypłaty gotówki. Dlaczego tak jest? Przecież wiadome że jak coś się sprzeda, to gotówka się przydaje. Nie żeby sobie wisiała w powietrzu.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43423902 sprawdź prosze czy wciąż nie możesz zlecić wypłaty? Jeśli problem dalej występuję, prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl, w wiadomości podaj proszę link do tego wątku. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:43423902
#8 Zapaleniec#

Niestety nadal nie mogę, za chwile wysle potwierdzenie oraz screen z widocznego profilu gdzie jest napisane o weryfikacji. przelew robiłem z trzy razy.

oznacz moderatorów

Client:43423902
#8 Zapaleniec#

Jak długo może to jeszcze potrwać? Bo nie ukrywam że jest to dla mnie dziwna akcja. A na weekend fajnie byłoby gotówkę mieć.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43423902 na weekend powinno się udać, dam znać, gdy tylko otrzymam info w tej sprawie 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43423902 wypłaty są już aktywne 🙂 Zlecona wypłata powinna zaksięgować się na Twoim koncie dzisiaj do końca dnia (najdalej do końca jutra jako następny dzień roboczy po zleceniu 🙂 Miłego weekendu! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów