Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak poprawić jakość sprzedaży skoro nie mamy aktualnie wystawionych przedmiotów, Dlaczego klienci wystawiają złe opinie odnośnie kosztów wysyłki jeśli my wysyłamy meble po koszach
@FH_JANEX takie życie 😞 Nie przeskoczysz niektórych rzeczy, poszukaj innego miejsca do sprzedaży, chyba że po 30 dniach sama jakość się poprawi bo system liczy to z 30 dni 😄
@FH_JANEX po przejrzeniu opinii, trzeba zadbać o jakość, nie jest to wina tylko przewoźnika, po co się wybielać 😉
"Dostawa 1 dzień, było 5. Lampy fatalnie zabezpieczone, zawinięte tylko w folię,
"Brak kontaktu ze sprzedajacym, z tygodnia na wysylke zrobilo sie 2.5 miesiaca
"Co tu dużo pisać, brak wysyłki, cisza, założony spór i dopiero po kilku przypomnieniach przelew zwrotny."
"Nie otrzymałem zakupionego towaru. Sprzedawca nie odpowiadał na wiadomości po zakupie.
"Towar miał być nowy. Faktycznie wygląda na powystawowy, a raczej używany i do tego uszkodzony /klosze w obydwu lampach zadrapane i w środku uszkodzone/.
"Łóżko zostało zamówione 4 grudnia. Finalnie dostarczone dopiero 19 stycznia po zgłoszeniu sporu do zespołu allegro.
"Prawie miesiąc czekając na zamówienie, to stanowczo za długo za zwykłą pufę - chyba z Chin płynie.
to jest kilka przypadków powstałych nie z naszej winy, przy tej ilości paczek i tak to jest bardzo mało
Skoro to nie z waszej winy to pociągnijcie do odpowiedzialności, zadośćuczynienia czy też pokrycia strat winnego za zaistniały fakt. Ja bym tak zrobił 😉
@FH_JANEX nie przeskoczycie tego, jedyne co prosić kupców o usunięcie komentarzy lub do sądu jak jesteś pewien swego 🙂 tak działa system oceniania nic nie zrobisz 😞
@FH_JANEX Trzeba lepiej to zorganizować, lepszych kontrahentów, lepsze opinie, lepsza jakość i lepsza kasa.
@FH_JANEX Na pewno powodem mizernej jakości nie jest tutaj urwanie od czasu do czasu gwiazdki za koszt wysyłki 😊