Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam uaktualniłem wszelkie dane w Allegro / zgodnie z nowym adresem zamieszkania / wysłałem skan nowego D.O. , dane te są z moim banku, dokonałem wpłaty / blik i blankiet up / kwotę wer. 1,01 pl ,którą mi zwrócono z powrotem na moje konto w banku. Mimo spełnionych żądań i wymogów nadal moje wypłaty są zatrzymane na rach.Allegro. Moje prośby o pomoc w tej sprawie nie przynoszą rezultatu w odpowiedzi otrzymuję krótkie info. ,że sa odrzucone i powód dane się nie zgadzają z danymi w banku.Czy to żart ? proszę o konkretne informacje i wskazanie błędu ,które dane są niezgodne konkretnie . Druga sprawa . Jak mam opłacić rachunek za sprzedane przedmioty za listopad skoro allegro blokuje mi moje środki ? Poza tym wciąż czekam na rozpatrz. wniosku dot.zwrotu prowizji oferta nr 12932756317 , powód - przedmiot niedostępny ponieważ wcześniej został sprzedany a oferta się powieliła ,wpłatę kupującemu zwróciłem w całości. Proszę o staranne rozpatrzenie sprawy dot. odblokowania moich wypłat oraz dokładne informacje gdzie tkwi błąd ,co jest nie tak ?.Cała sytuacja jest bardzo denerwująca i zabiera mi wiele czasu.Co mam zrobić aby odzyskam moje pieniądze ?
@TopSeller_01 Dane rachunku do wypłat muszą być zgodne z danymi podanymi w Allegro. Sprawdź tutaj na jakie nazwisko i adres zarejestrowane jest Twoje konto. Wygląda na to, że są to inne dane niż te, które wraz z przelewem weryfikacyjnym, przekazuje bank.
Jeśli chodzi o wniosek o zwrot prowizji, muszę Cię prosić o cierpliwość. W ciągu kilku dni otrzymasz decyzję w tej sprawie.
Dziekuję za odpowiedz. Raz jeszcze informuję,że jestem współwłaścicielem podanego konta używam go od lat w Allegro .Nie miałem dotąd żadnego problemu z wypłatami.Wykonam raz jeszcze przelew weryfikacyjny tym razem z banku .