Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, piszę w sprawie blokady konta która została nałożona na mnie przez system bez jakichkolwiek do tego podstaw.
Ograniczyliśmy niektóre funkcjonalności Twojego konta ze względu na bezpieczeństwo transakcji w oparciu o art. 2.12 regulaminu
Co to dla Ciebie oznacza
Tymczasowo zawiesiliśmy możliwość wystawiania nowych ofert na czas finalizacji zamówienia. Możliwość dokonywania zakupów jest dalej aktywna.
Dlaczego zawiesiliśmy Twoje konto
Chcemy sprawdzić, czy nie padłeś ofiarą oszustwa. Dla bezpieczeństwa Twojego i kupujących, musimy potwierdzić, że wszystko jest w porządku. Jeśli tak, jak najszybciej odblokujemy Twoje konto.
Sprawdzałem ten temat na forum i wiem że ciężko jest czasem się dogadać z działem bezpieczeństwa więc pytanie moje brzmi jeżeli jeszcze nie wysłałem paczki do kupującego a zapłacił on online i mam możliwość zwrotu środków do niego, to czy pieniądze do niego trafią bez odblokowywania mojego konta oraz czy prowizja dla allegro w ramach zwrotu pieniędzy do kupującego zostanie anulowana.
W temacie blokad nie udzielamy odpowiedzi na publicznym forum. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.