anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaginięcie paczki Inpost

ChainSaw
#9 Pomysłodawca

Jak długo czeka się na decyzję i odszkodowanie po zaginięciu paczki Inpost paczkomaty ? Złożyłem reklamację do firmy Inpost  i cisza od ponad miesiąca

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @ChainSaw. Decyzję powinieneś otrzymać w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji. Proszę, podaj numer reklamowanej przesyłki.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ChainSaw
#9 Pomysłodawca
oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@ChainSaw

Tą kwestię reguluje rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej. Zgodnie z §6 ust 2 pkt 2 rozporządzenia, reklamację z tytułu zaginięcia przesyłki można zgłaszać w dniu następnym po upływie regulaminowego terminu, po upływie którego przesyłkę uznaje się za zaginioną.

Twoja paczka została nadana 13 czerwca, czyli za zaginioną została uznana 14 czerwca, więc reklamacje można zrobić najwcześniej 15 czerwca. W związku z tym przewoźnik ma czas na odpowiedź do 14 sierpnia.

Jeżeli masz decyzję przewoźnika o uznaniu przesyłki za zaginioną przed upływem regulaminowego terminu, to wtedy reklamację można składać od dnia następnego od otrzymania decyzji. 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, @ChainSaw 

W celu weryfikacji aktualnego statusu reklamacji proszę o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta InPost.

Dział Reklamacji kontaktuje się mailowo na adres e-mail wskazany we wniosku reklamacyjnym.
Proszę o weryfikację skrzynki mailowej, wraz z folderem SPAM, oraz INNE.

oznacz moderatorów