Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedałem przedmiot poprzez allegro nadałem go za pośrednictwem inpost. paczka była nadana 30.12.2021 dnia 31.12.21 zostałą odebrana przez kuriera z paczkomatu, do tej pory w przesyłce widnieje że paczka jest w drodze do odbiorcy. Kupujący zgłosił problem zadzwoniłem do inpostu powiedzieli że faktycznie coś się z tą paczką stało i sprawdzą jeszcze raz na magazynie i jeżeli do 10.01.22 status paczki sie nie zmieni to trzeba sie jeszcze raz kontaktować . Kupujący wczoraj zażądał zwrotu pieniędzy ponieważ nie otrzymał paczki. Czy muszę w takim wypadku zwrócić pieniądze zanim paczka dojdzie do odbiorcy?
@Client:35392718 Nie dzwoń na infolinię bo to niczego nie przyspieszy, złóż reklamację tutaj :
https://inpost.pl/reklamacje/przesylka-nadana-do-paczkomatu
Jeśli klient żąda zwrotu pieniędzy to mu zwróć, tym bardziej że nie wiadomo jakie będą dalsze losy przesyłki.
A co jeżeli ja zwrócę pieniądze, a potem kupujący dostanie w końcu przesyłkę i jej nie zwróci i konto do przelewu muszę uzyskać od kupującego bezpośrednio czy robi sie to jakoś przez allegro? I kwota którą muszę zwrócić to koszt przedmiotu plus koszt przesyłki?
A no i powinienem czekać aż paczka się znajdzie czy zażądać roszczenia finansowego od inpostu i jaką kwotę powinienem tam dodać tą co z allegro plus przesyłka?
Niech kupujący odstąpi od zakupu, oddajesz mu tyle ile zapłacił.
Rozwiąż problem z kupującym, jak założy spór albo złoży wniosek o rekompensatę to mogą problemy się tylko powiększyć.
LEW przestań wprowadzać cały czas w błąd.
Nie zwracaj dopóki nie będzie wiadomo co się stało z paczką.
Ok, nie zwracaj! Zobaczymy jak kupujący otworzy spór, albo złoży wniosek do POK.
Ale co ma zwracać? Kupujący dostanie zwrot, odbierze paczkę i jej nie odeśle, bo po co
Kupujący już otworzył spór, że nie otrzymał przedmiotu. Pisałem mu wcześniej jaka jest sytuacja z paczką na PW powinienem tam w sporze wkleić ss że paczka nadal widnieje jak odebrana przez kuriera i jest w drodze do obiorcy?
Przede wszystkim nie zwracaj od razu kasy. Najpierw Inpost musi Ci dać odpowiedź na temat paczki. Jeżeli faktycznie zaginęła i nie da się jej odzyskać, to muszą zwrócić Ci pieniądze, a dopiero potem możesz zwrócić kasę kupującemu.
czyli do inpostu powinienem tylko zgłosić teraz że paczka nie dotarła i dopiero jak jej nie znajdą żądać roszczenia finansowego?
Kontaktuj się z Inpost i z Allegro w dyskusji
@MescotCompany Reklamacja w Inpost to minimum 30 dni, a bywa 2 m-ce.
Myślisz, że klienta poczeka?
to powinienem zwrócić od razu pieniądze? co jeżeli tak jak pisałem kupujący otrzyma zwrot pieniędzy po czym paczka się znajdzie i zostanie do niego doręczona, a on sobie zgłosi ze paczka była pusta jak przyszła będę stratny o towar i jeszcze pieniądze
Porozumiej się z kupującym, to najlepsze wyjście.
To niech w zębach oddaje i niech jeszcze przeprosi za Inpost. O paczce może zapomnieć, bo już do niego nie wróci.
O paczce może zapomnieć, bo już do niego nie wróci.
To że Ty byś sobie paczkę przywłaszczył nie oznacza, że wszyscy kupujący to kombinatorzy i krętacze 🙄
Poczytaj wątki tu na forum albo to co napisali @akcesoria-net-pl @Kaliope_Brzeg i wybierz co lepsze a nie słuchaj wygibasów MescotCompany .
Wygibasy to ty codziennie wklejasz i faworyzujesz kupujących. Nie jesteś w ogóle obiektywny. Poza tym co robisz w tym dziale? To jest dział dla sprzedających, a nie dla kupujących w którym ty jesteś ekspertem.