Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, Inpost zagubiło moją przesyłkę do klientki przez błąd paczkomatu (otwarcie dwóch skrytek). Paczka odnalazła się u osoby trzeciej, od której mają problem ją teraz odebrać. Inpost kazało mi reklamować przesyłkę.
Przesyłka zareklamowana, ale bez pełnomocnictwa bo dziś o tym doczytałam. Czy mogę mailowo dołączyć pełnomocnictwo czy lepiej składać nową reklamację?
Z klientką jestem w kontakcie i umówiłyśmy się, że wykonam dla niej nowe zamówienie (rękodzieło).
Inpost z tego co też z ostatniej chwili doczytałam rozpatruje reklamację w ciągu 30dni, ale reklamację zagubionej przesyłki można złożyć dopiero po 30 dniach od nadania - za długo by czekać, stąd nowa przesyłka.
Teraz pytanie jak mam nadać nowy towar? Nie wiem czy mogę nadać nową przesyłkę poprzez Allegro czy prywatnie, czy użyć maila allegro czy prosić klientkę o prywatny mail?
Jak dochodzić zwrotu kosztów obu przesyłek od Inpost (pierwsza nie była w ramach Smart)?
Nadaj ponownie przez Allegro paczkę. Złuż reklamację od razu na inpost - czas rozpatrywania tez jest 30 dni 😕
Na maila ci przyjdzie wiadomosc ze masz doslac pelnomocnictwo z terminem 7 dni
@FiloAgoPL
Dzień dobry,
w celu kompleksowej weryfikacji Pana zgłoszenia prosimy o pełen opis sprawy na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem numeru reklamacji IPR oraz z numerem paczki.