Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś kupujący kupił ode mnie 9 przedmiotów, każdy osobno (zamiast wrzucić do koszyka, kupował jedno po drugim i zaczynał płatność). W sumie 9 różnych aukcji i 9 wysyłek. Rozumiem, że za każdy zapłacę prowizję za wysyłkę? Zakupy jeszcze nie są opłacone. Czy mogę coś z tym zrobić/zasugerować kupującemu jakiś ruch, żeby uniknąć dodatkowej prowizji 9 x wysyłka?
Może anulować każdy zakup, Ty wystąpisz o zwrot prowizji, a on kupi wszystko ponownie przez koszyk z jednym kosztem wysyłki.
Jest to rozwiązanie, chociaż kupujący jest mało kontaktowy, nie reaguje na żadną próbę kontaktu. Miałem więc nadzieję, że allegro ma na to jakiś sposób od ich strony.
Sprawa jest już znana i opisana w innych wątkach. Allegro zna problem i zwraca pobraną prowizję od nieopłaconych przesyłek.
Wyślij wiadomość w sprawie tej transakcji przez ten formularz.
Ja dostałem zwrot w ciągu godziny.
Bardzo dziękuję! Teraz pozostaje "tylko" czekać na wpłatę kupującego.
A co do samego supportu allegro, to zbytnio się nie kwapią, dostałem tylko oczywistą odpowiedź: "Kupujący powinien kupić przedmioty dodając je do koszyka i realizując jedną płatność wtedy będzie miało zastosowanie łączenie kosztów dostawy co wyjdzie bardziej korzystnie.". Tyle wiem, gorzej, że kupujący nie wiedział :).
W każdym razie dziękuję bardzo raz jeszcze.
Mamy takich klientów kilku dziennie. Po pierwsze musi anulować każdą płatność jeśli jest rozpoczęta (w zakładce moje zakupy). Następnie zaznacza "ptaszek przy każdym zakupie od ciebie ( też w zakładce moje zakupy). Po zaznaczeniu przynajmniej 2 przedmiotów wyskoczy pasek na dole ekranu, w prawym dolnym rogu będzie zapłać ( u mnie na niebieskim polu) . W momencie gdy klient kliknie, przekieruje go do płatności za całe zakupy naliczając jeden koszt wysyłki. Do tej pory nie udało mi się tego zrobić w aplikacji, tylko w widoku komputerowym.