Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zamówiłam i opłaciłam zakup z wysyłką z Chin tydzień temu.
W ofercie napisane, że przedmiot będzie u mnie w ciągu dwóch tygodni. Jednak jak dotąd status zakupu nie zmienił się. Czy powinnam już interweniować ?
Pozdrawiam KDM100.pl
@KDM100pl Cześć 🙂 Na tym koncie niestety nie widzę tego zakupu, ale sprzedający powinien wysłać paczkę w deklarowanym w ofercie czasie. Czy możesz podesłać mi link do tej oferty lub numer zamówienia?
Numer zamówienia:
bb40b7b0-16e4-11ef-8be6-3b7cac4d955d
Mam nadzieję, że dobrze przepisałam 🙂
Pozdrawiam KDM100.pl
@KDM100pl Z tego, co widzę, zamówienie zrobiłaś 20 maja - czyli dwa dni temu. Sprzedający zadeklarował, że wyśle paczkę w ciągu 3 dni roboczych, czyli ma czas do jutra. 🙂
Dodał już numer do śledzenia paczki: https://www.aftership.com/track/yunexpress/YT2414221266030454, zatem wygląda na to, że wszystko jest ok 🙂
Faktycznie, teraz patrzę ze opłaciłam 20 maja.
Ale numeru do śledzenia nie widzę.
Dzięki za pomoc, to spokojnie czekam 😘
@KDM100pl i nie zmieni się bo tracking paczki z Chin odpala dopiero na granicy polskiej