Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzien dobry
Klient kupił u mnie produkt ale prosi o wysyłkę za 2 tyg ( kupił na raty ) co mam zrobić , czekać z wysyłką ? Allegro zabierze punkty za nie terminową wysyłkę
@hifisklep_com jak masz potwierdzenie, że klient tak chciał, to mogą Ci wykluczyć tę przesyłkę ze statystyk, ale dopiero po terminie
@hifisklep_com Możesz wysłać zrzut ekranu z rozmową z klientem na adres spolecznosc@allegro.com
Podaj również numer zamówienia. Zweryfikuję sprawę 😉
nr zamówienia 15967520707
@hifisklep_com Dziękuję! Otrzymałam maila. Zgłosiłam zamówienie do wykluczenia 😉
Dzień dobry. Chciałbym zapytać, jak przywrócić sprzedaż, która została zawieszona z powodu opóźnienia w płatnościach abonamentowych. Chociaż płatność została już zrealizowana, zawieszenie sprzedaży nadal obowiązuje
@vanwinsmart nie pisz w każdym temacie, bo to nic nie da, blokadę możesz zdjąć tylko
@vanwinsmart Cześć. Kwestię blokady sprzedaży i blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w prywatnej korespondencji mailowej. Skontaktuj się tutaj.
W porządku, dziękuję za odpowiedź.