Zakupu w aplikacji allegro - problem przy płatności i podaniu danych do faktury
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od jakiegoś czasu zauważyłam problem z zakupami w aplikacji i na stronie allegro. Mam konto firmowe, większość produktów kupuję na fakturę podając dane firmy i NIP. Sprawdzam to przy wypełnianiu danych. Ewidentnie zaznaczam, że chcę fakturę na firmę z NIP. Później okazuje się, że sprzedawca dostaje informację "zakup bez faktury", traktuje mnie jako osobę fizyczną, fakturę wystawia na dane firmy bez NIP. Chyba aplikacja ma jakiś błąd, coś się pochrzaniło? To jest bardzo istotna sprawa, bo jeśli przy zakupie nie podamy nr NIP, to później takiej fv nie dostaniemy (niestety takie są przepisy w Polsce).
W związku z tym, że nie można skontaktować się z nikim z allegro, wysłać do nich jakiegoś maila na biuro obsługi, pisze tutaj.
Bardzo proszę o naprawienie tego błędu w systemie allegro.
- Etykiety:
-
Buyer
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lianke Cześć. 🙂 Podaj mi proszę przykładowy numer zamówienia, podczas którego składania podałeś dane do faktury, a sprzedający nie otrzymał takiej informacji. Zweryfikuję tę sytuację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kilkukrotnie mi się to zdarzyło w przeciągu ostatnich 2 tygodni.
3e4aa960-977d-11ed-95d0-e1802b8ad5c6
0a2ba050-91db-11ed-9f30-1bf020ba6fb5
c74ada30-96b2-11ed-ae81-f1742cce7943
94767650-96b2-11ed-95ff-53cfc613e037
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W aplikacji zakup ponowny nie kopiują się dane do faktury - nawet apka się nie spytała czy skopiować dane do faktury
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Najgorzej, że teraz sprzedawcy nie chcą wystawić faktury z NIP. Mam problem z wyegzekwowaniem... A zakupy są do firmy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lianke coś mi tu nie pasuje 😞
że sprzedawca dostaje informację "zakup bez faktury"
Skoro zakup bez faktury to jakim cudem wystawiają fakturę ???
traktuje mnie jako osobę fizyczną, fakturę wystawia na dane firmy bez NIP
Kilkukrotnie mi się to zdarzyło w przeciągu ostatnich 2 tygodni.
Ale nie zawsze ? może coś przeoczyłeś zamawiając, nie podałeś NIP 😞
Jeśli to problem, to dokonaj zwrotu konsumenckiego i dokonaj ponownie zakup podając dane do faktury 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem, dostałem teraz cztery paragony kwota łączna kilka tysięcy złotych i brak faktury. Proszę o pomoc w temacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
NUMER ZAMÓWIENIA
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mnie na szczęście dostawca zna od lat więc wystawił bez problemu fakturę, ale musiałem o nią poprosić - dobrze, że zwróciłem na to uwagę, ponieważ przy kilkudziesięciu zakupach miesięcznie nie mam czasu na weryfikację, czy dane do faktury się skopiowały, czy nie