anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupy, płatności PayU

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Mam ostatnio "zamówienia", które mają rozpoczęte płatności przez PayU. Kontaktuję się kupującymi powiadamiając ich, że płatności nie przeszły i albo niech ponowią płatność albo niech anulują zakup i ponownie go dokonają. Ze strony kupujących żadnego odzewu. Zakup "wisi" bez realizacji.

Zamówienia:

b252a431-dd2d-11ec-90f2-d140e6f9a46f
f644a511-db3b-11ec-ad04-1949ffcabdb8


oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep Jeśli chodzi o pierwsze zamówienie, zakupu dokonano wczoraj wieczorem. Możliwe, że klient jeszcze się odezwie lub dokończy płatność. W drugim przypadku płatność ma status "nieudana". 

Jeśli do zapłaty ostatecznie nie dojdzie, będziesz mógł wystąpić o zwrot naliczonej prowizji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Dzięki za odpowiedź.
Mimo wszystko pokazuje to jak "w poważaniu" maja niektórzy klienci sprzedawców, skoro nie napiszą nawet kilku słów odpowiedzi na przesyłane informacje. Sprzedawców za to ocenia się za czas odpowiedzi :).

oznacz moderatorów