Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Mam ostatnio "zamówienia", które mają rozpoczęte płatności przez PayU. Kontaktuję się kupującymi powiadamiając ich, że płatności nie przeszły i albo niech ponowią płatność albo niech anulują zakup i ponownie go dokonają. Ze strony kupujących żadnego odzewu. Zakup "wisi" bez realizacji.
Zamówienia:
b252a431-dd2d-11ec-90f2-d140e6f9a46f
f644a511-db3b-11ec-ad04-1949ffcabdb8
@atechnik_sklep Jeśli chodzi o pierwsze zamówienie, zakupu dokonano wczoraj wieczorem. Możliwe, że klient jeszcze się odezwie lub dokończy płatność. W drugim przypadku płatność ma status "nieudana".
Jeśli do zapłaty ostatecznie nie dojdzie, będziesz mógł wystąpić o zwrot naliczonej prowizji.
Dzięki za odpowiedź.
Mimo wszystko pokazuje to jak "w poważaniu" maja niektórzy klienci sprzedawców, skoro nie napiszą nawet kilku słów odpowiedzi na przesyłane informacje. Sprzedawców za to ocenia się za czas odpowiedzi :).