Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
piszę z zapytanie, ponieważ mam problem z możliwością zrealizowania zamówienia. Wystawiłam przedmiot używany, został on sprzedany i w zakładce Zamówienia przy płatnościach widnieje od paru dni status Płatność Rozpoczęta. Ten status się nie zmienia. Produkt został sprzedany za kwotę 299,99 i przy statusie pokazuje się, ze zapłacono 0,00zł z 299,99. Kontaktowałam się z kupującym przez Allegro i maila, ale brak odpowiedzi. Jak mogę rozwiązać ten problem. Paczkę mam już przygotowaną, ale nie mogę jej nadać nie mając pieniędzy od kupującego. Czy jest to powodem płatności Payu, ze klient zapłaci po 30 dniach czy po prostu kupujący nie do końca dobrze złożył zamówienie? W miarę możliwości proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam.
@patsukces klient rozpoczął płatność ( może przelewem na poczcie ) a może porzucił zamówienie, nie wysyłaj do puki nie będzie kasy na allegro finanse, sprzedałeś na allegro czy allegro lokalnie ?
Sprzedałam produkt na allegro
@patsukces Cześć. Dobrze, że wstrzymałeś się z nadaniem paczki - nie wysyłaj zamówienia, dopóki kupujący go nie opłaci. Klient ma 7 dni od daty zakupu na dokonanie płatności. Daj proszę znać, jeśli tego nie zrobi.
Dziś mija 7 dzień od czasu zamówienia. Status płatności dalej się nie zmienił i jest w rozpoczęciu. Co mogę z tym zrobić?
Po siedmiu dniach zamówienie jest automatycznie przez Allegro, zazwyczaj o 2, czasami 3 w nocy. Później trzeba wrzucić towar ponownie na stan.
Jeśli klient wybrał płatność przelewem tradycyjnym przez PayU to nawet 14 dni może zwlekać z zapłatą. Witaj w gronie szczęśliwych sprzedawców, a to że klient nie zapłacił to pryszcz w porównaniu z problemami jakie mogą na Ciebie czyhać w przyszłości.