Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam .
Kupujący przebywał w hotelu i zamówił do niego przesyłke za pobraniem, w recepcji odebrano przesyłke i zapłacono nie patrząc kto jest adresatem. Kupujacy wymeldował się z hotelu, po wykonaniu telefonu do kupującego twierdzi że nic nie zamawiał i jest to pomyłka. W jaki rozsądny sposób rozwiązać tą sprawe by nie obciążac hotelu kosztami zwrotu za przesyłke, jak i zabezpieczyc się przed negatywną opinią ze strony kupującego by nie otrzymać negatywnej opini.
@AB_AUTO24 Przypadek z gatunku UFO 🙂 - czego to ludzie nie wymyślą.
1. Czy masz od Kupującego info na piśmie ( wiadomość allegro, sms) że to nie on? że rezygnuje? Poproś o to - abyś miał podkładkę na odzyskanie prowizji od allegro
2. Dogadaj się z hotelem na odsyłkę. Koszt odesłania po ich stronie, jak wszystko ok - to zwrócisz pieniądze za towar. za koszty przesyłki w tamtą stronę będziesz niestety w plecy
3. Zablokuj kupujacego ( tak na przyszłość) - naraził Cię na straty finansowe.
4. Przy wystąpieniu o zwrot prowizji opisz Allegro sytuację aby w razie jakiegoś dziwnego nega miec podkładkę.
5. Niestety jak wystawi negatyw bez treści - raczej nie usuną. Musisz wziąć na klatę.
6. W sprawie kosztów za wysyłkę w tamtą stronę - możesz iść do sądu. pewnie wygrasz. Pytanie tylko czy za taką kwotę warto.
@AB_AUTO24 hotel tą sprawę powinien rozwiązać z klientem , w końcu maja do niego kontakt .
Ne chcesz narazić hotel na koszty, ale to na ich adres zamówiono i oni odebrali, nie mają pomysłu na rozwiązanie problemu?