anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie odebrała inna osoba niż kupujący i chce zwrócić.

AB_AUTO24
#7 Wielbiciel#

Witam .

Kupujący przebywał w hotelu i zamówił do niego przesyłke za pobraniem,  w recepcji odebrano przesyłke i zapłacono nie patrząc kto jest adresatem. Kupujacy wymeldował się z hotelu, po wykonaniu telefonu do kupującego twierdzi że nic nie zamawiał i jest to pomyłka. W jaki rozsądny sposób rozwiązać tą sprawe by nie obciążac hotelu kosztami zwrotu za przesyłke, jak i zabezpieczyc się przed negatywną opinią ze strony kupującego by nie otrzymać negatywnej opini.  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@AB_AUTO24 Przypadek z gatunku UFO 🙂  - czego to ludzie nie wymyślą.

1. Czy masz od Kupującego info na piśmie ( wiadomość allegro, sms) że to nie on? że rezygnuje? Poproś o to - abyś miał podkładkę na odzyskanie prowizji od allegro

2. Dogadaj się z hotelem na odsyłkę. Koszt odesłania po ich stronie, jak wszystko ok - to zwrócisz pieniądze za towar. za koszty przesyłki w tamtą stronę będziesz niestety w plecy

3. Zablokuj kupujacego ( tak na przyszłość) - naraził Cię na straty finansowe.

4. Przy wystąpieniu o zwrot prowizji opisz Allegro sytuację aby w razie jakiegoś dziwnego nega miec podkładkę.

5. Niestety jak wystawi negatyw bez treści - raczej nie usuną. Musisz wziąć na klatę.

6. W sprawie kosztów za wysyłkę w tamtą stronę - możesz iść do sądu. pewnie wygrasz. Pytanie tylko czy za taką kwotę warto.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AB_AUTO24 hotel tą sprawę powinien rozwiązać z klientem , w końcu maja do niego kontakt .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ne chcesz narazić hotel na koszty, ale to na ich adres zamówiono i oni odebrali, nie mają pomysłu na rozwiązanie problemu?

oznacz moderatorów