anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ZAMAWIANIE PODJAZDU - strona zbyt długo się ładuje

MAMY ROZWIĄZANIE!
FUB_Step-Bud
#10 Popularyzator#

Czy jest awaria ? za kazdym razem nie da sie wybrac godziny dlugie ladowanie albo nic sie nie dzieje ?

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@musashi2007  Cześć. 🙂 Na przyszłość bardzo proszę o podawanie numerów zamówień, nie przesyłek. Podane wyżej przesyłki nie zostały uwzględnione w jakości sprzedaży, zatem nie ma co wykluczać. Dodatkowo przesyłki zostały nadane w terminie. 🙂 

oznacz moderatorów
musashi2007
#13 Ambasador#

@ko_alka 
Mam nadzieję, że w przyszłości nie będzie już takich sytuacji :))), ale zapamiętam.
Czyli przesyłka nadana w DPD Pickup automatycznie liczy się jako wysłana w terminie pomimo nie odebrał jej tego dnia kurier? Do tej pory byłem przekonany, że paczka musi być zeskanowana przez kuriera. 
Dziękuję i pozdrawiam

oznacz moderatorów
musashi2007
#13 Ambasador#

Sprawdziłem w zestawieniu i przesyłki DPD z 07.11.2022 mają oznaczenie "nie wysłane w terminie". Miały nie być brane pod uwagę ze względu na awarię.
Proszę o wyjaśnienie.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
gatogato4
#8 Zapaleniec#

Wciąż i wciąż awarie! Za co płacimy grubą kasę?! Za to ile zarabiacie powinni być zatrudnieni najlepsi informatycy i takie problemy powinny być rozwiązywane momentalnie.

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

Ja wysyłam pocztą i inpostem i umene wszystko działa. Tak...

oznacz moderatorów