Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam,
sprzedałem i wysłałem przedmiot za pobraniem DPD (Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup pobranie). DPD zgubiło moją przesyłkę. W związku z tym napisałem reklamację i wystąpiłem do DPD o pełne odszkodowanie (kwota za jaką przedmiot został sprzedany na allegro). DPD uznało częściowo szkodę zaniżając wartość przedmiotu wedle sobie tylko znanych wyliczeń powołując się na art. 88, ust. 4, pkt 1 prawa pocztowego. Jednak ten sam artykuł w punkcie 2 mówi o należnym odszkodowaniu "za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki pocztowej z zadeklarowaną wartością - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż zadeklarowana wartość przesyłki"
Moje pytanie brzmi czy przesyłki wysyłane za pomocą Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup pobranie mają w systemie allegro z automatu zadeklarowaną wartość i czy należy mi się pełne odszkodowanie od DPD? Będę wdzięczny za podpowiedź.
@lubimywteklocki odszkodowanie otrzymujesz wg cen zakupu netto ,jak widzę jesteś przedsiębiorcą czyli Vat już odliczyłeś przy zakupie .