anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaniżone odszkodowanie DPD

lubimywteklocki
#1 Nowicjusz#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam,

sprzedałem i wysłałem przedmiot za pobraniem DPD (Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup pobranie). DPD zgubiło moją przesyłkę. W związku z tym napisałem reklamację i wystąpiłem do DPD o pełne odszkodowanie (kwota za jaką przedmiot został sprzedany na allegro). DPD uznało częściowo szkodę zaniżając wartość przedmiotu wedle sobie tylko znanych wyliczeń powołując się na art. 88, ust. 4, pkt 1 prawa pocztowego. Jednak ten sam artykuł w punkcie 2 mówi o należnym odszkodowaniu "za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki pocztowej z zadeklarowaną wartością - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż zadeklarowana wartość przesyłki"

Moje pytanie brzmi czy przesyłki wysyłane za pomocą Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup pobranie mają w systemie allegro z automatu zadeklarowaną wartość i czy należy mi się pełne odszkodowanie od DPD? Będę wdzięczny za podpowiedź.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

mdrogeria
#21 Demiurg#

@lubimywteklocki odszkodowanie otrzymujesz wg cen zakupu netto  ,jak widzę jesteś przedsiębiorcą czyli Vat już odliczyłeś przy zakupie .

oznacz moderatorów