Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, jestem tu nowy.
Dzisiaj kupujący kupił ode mnie przedmiot, wybrał płatność kartą ale jak wchodzę w szczegóły to widzę, że płatność jest 0 zł z 300. Co to może oznaczać? Czy płatność została przerwana/niedokończona czy płatności internetowe nie zaksięgowały jeszcze całej kwoty?
Z góry dziękuję za wyrozumiałość i odpowiedzi 🙂
@plantino_rosliny tak płatność nie udana itp. czekaj na zakończenie płatności, może się zdarzyć że kupujacy oleje i nie zapłaci 😉
I prowizja do zapłaty? nieźle...
@plantino_rosliny jak na zwykłaym allegro to wystąpisz o zwrot 🙂
Prowizja jest naliczana w chwili zawarcia umowy. Jeśli kupujący nie zapłaci, wystąpisz o zwrot prowizji.
plantino_roslin
plantino_roslin
Dziękuję za odpowiedź. Jeśli nie zostanie opłacona to po jakim czasie transakcja zostanie anulowana by móc ponownie wystawić ofertę?
plantino_roslin
Proszę mi jeszcze powiedzieć czy jest możliwość z poziomu allegro skontaktować się z kupującym czy zrobić to mailowo/telefonicznie?
Mailowo i telefonicznie.
Oznaczać może to tylko jedno: skoro kasy nima - wysyłki też nima😉
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Doceniam za poświęcenie czasu, by zrobić tak zabawnego mema 🙂
@plantino_rosliny Cieszę się, że mogłem poprawić Ci humor😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Żartowałem
😁
@plantino_rosliny A ja nie😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄