Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zarejestruj konto prawie dwa tygodnie, przesłane informacje zostały sprawdzone, nie otrzymał jeszcze odpowiedzi na maila, w końcu co poszło nie tak?
@sanengroup Widzę, że konto nie zostało aktywowane. Zajrzyj do tego artykułu. Znajdziesz w nim informacje co należy zrobić, żeby aktywować konto Firma.
Witam, widziałem twoją odpowiedź, złożyłem wniosek o konto firmowe, teraz konto zostało poddane przeglądowi i nie ma oficjalnych informacji, aby mnie poinformować, nie wiem, co robić, czy jest to weryfikacja płatności, czy jak, są w audycie, zrzuty ekranu poniżej, pomagasz mi analizy, dziękuję.
@sanengroup Nie przesłałeś do nas dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności. Sprawdź jakie dokumenty są konieczne - tutaj. Dopiero po ich weryfikacji będziesz mógł rozpocząć sprzedaż.