Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zwrócił mi trzy spośród czterech sprzedanych przedmiotów. Wszedłem w tryb zwrotu środków ale nie mam wystarczającej kwoty na koncie. Zgodnie z opisami w pomocy, chcę zasilić konto konkretną kwotą na potrzeby konkretnej transakcji. Gdy dochodzę do przycisku Przejdź do płatności, przycisk na chwilę się zmienia i nic się nie dzieje. Spotkaliście się z tym ? Muszę spełnić jeszcze jakiś warunek ?
Jacek
@glashopper Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
Dzień dobry,
nr zamówienia to 1c7ea9b0-c326-11ed-9d26-33cba196705d
nr zwrotu:
8b9132ae-c8f3-11ed-8de6-bb5039a5ea87
Jacek
@glashopper Konsultuję tę sprawę. Dam znać, kiedy dostanę odpowiedź.
Dzięki
Jacek
@glashopper Na tym etapie nie uzyskałam potwierdzenia, że występuje błąd techniczny. W tej sytuacji sprawdź proszę czy problem się powtórzy, kiedy spróbujesz zasilić saldo w trybie incognito lub kiedy skorzystasz z innej przeglądarki.
Jeśli to nie pomoże, pozostaje zwrot środków na rachunek bankowy klienta poza naszym systemem.
Dziękuję, innej przeglądarki (Edge) już próbowałem, tryb incognito też nie pomógł. Zaproponowałem klientowi zwrot na wskazany rachunek bankowy.
Pozdrawiam
Jacek
wszystko robisz dobrze - ja tak doładowywałem zwroty wielokrotnie (zasilenie pod dany zwrot). Sprawdź w razie czego bez adblockera (jak masz uruchomiony).