Zasilenie Allegro Finanse na potrzeby konkretnego zwrotu nie działa prawidłowo.
![glashopper glashopper](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący zwrócił mi trzy spośród czterech sprzedanych przedmiotów. Wszedłem w tryb zwrotu środków ale nie mam wystarczającej kwoty na koncie. Zgodnie z opisami w pomocy, chcę zasilić konto konkretną kwotą na potrzeby konkretnej transakcji. Gdy dochodzę do przycisku Przejdź do płatności, przycisk na chwilę się zmienia i nic się nie dzieje. Spotkaliście się z tym ? Muszę spełnić jeszcze jakiś warunek ?
Jacek
- Etykiety:
-
przejdź do płatności
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@glashopper Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
Moderatorka
![glashopper glashopper](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
nr zamówienia to 1c7ea9b0-c326-11ed-9d26-33cba196705d
nr zwrotu:
8b9132ae-c8f3-11ed-8de6-bb5039a5ea87
Jacek
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@glashopper Konsultuję tę sprawę. Dam znać, kiedy dostanę odpowiedź.
Moderatorka
![glashopper glashopper](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki
Jacek
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@glashopper Na tym etapie nie uzyskałam potwierdzenia, że występuje błąd techniczny. W tej sytuacji sprawdź proszę czy problem się powtórzy, kiedy spróbujesz zasilić saldo w trybie incognito lub kiedy skorzystasz z innej przeglądarki.
Jeśli to nie pomoże, pozostaje zwrot środków na rachunek bankowy klienta poza naszym systemem.
Moderatorka
![glashopper glashopper](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, innej przeglądarki (Edge) już próbowałem, tryb incognito też nie pomógł. Zaproponowałem klientowi zwrot na wskazany rachunek bankowy.
Pozdrawiam
Jacek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
![mm-computers mm-computers](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wszystko robisz dobrze - ja tak doładowywałem zwroty wielokrotnie (zasilenie pod dany zwrot). Sprawdź w razie czego bez adblockera (jak masz uruchomiony).