anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zastanawiam się, jak dokładnie wyliczany jest wynik jakości sprzedaży na Allegro

Hauswares
#7 Wielbiciel#

Jestem początkującym sprzedawcą, więc liczba zamówień jest wciąż stosunkowo niewielka. I nie każdy klient będzie recenzował, więc do tej pory mam tylko jedną recenzję.W części Zgodność z opisem tej recenzji klient dał mi pięć gwiazdek, a część obsługi klienta dała mi cztery gwiazdki ze względu na długi czas wysyłki, a klient również polecił produkt. Myślę więc, że to dobra recenzja.Ale Allegro odjęło 650 punktów od mojego wyniku jakości sprzedaży, co mnie zdezorientowało.Wcześniej miałem zamówienie, które zostało odjęte ponad 100 punktów, ponieważ nikt nie przychodził do pracy w czasie wakacji, więc wiedziałem, że trudno jest poprawić jakość sprzedaży.Chciałbym zapytać allegro: jeśli arbitralnie odejmować ocenę sprzedawcy na podstawie tylko jednej recenzji, jeśli tylko kilkudziesięciu, mogę to zaakceptować, ale odejmowanie 600 punktów jest równie niesprawiedliwe dla początkujących sprzedawców, a tym bardziej jest to recenzja zalecana, naprawdę nie rozumiem, jak Allegro oblicza ten wynik jakości sprzedaży. I dlaczego tak łatwo jest odjąć punkty, a bardzo trudno jest poprawić ten wynik.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Hauswares W naszej Pomocy znajdziesz informacje jak obliczane są wyniki dla każdego ocenianego w Jakości sprzedaży obszaru wraz z pomocnymi przykładami. Mam nadzieję, że po zapoznaniu się z tymi artykułami wszystko stanie się jasne.

Natalia
   Moderatorka

Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Hauswares
#7 Wielbiciel#