anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawieszenie konta

Anius85
#4 Eksplorator#

Dobry wieczór,

zawieszono mi konto allegro. Chciałam się upewnić czy to stan rzeczywisty czy byc może próbująca wymusić dane wiadomość.

 

Zawiesiliśmy Twoje konto, automatycznie usunęliśmy wszystkie wystawione przedmioty oraz anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach. ... "

 

N jakiej podstawie doszło do zawieszenia konta ? 

Co z sprzedanymi przedmiotami ? Czy nawet po weryfikacji przedmioty, które sprzedałam będę musiała wystawić ponownie ?

 

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

Anius85
#4 Eksplorator#

Naturalnie będę pisała gdyby był problem. Nie chciałabym by ucierpiała na tym moja wiarygodność. Z drugiej strony rozumiem, że starają się zabezpieczyć, tym bardziej, że przedmioty które sprzedałam były wartości dość dużej. 

oznacz moderatorów

Client:90822904
#8 Zapaleniec#

W związku z blokadą konta, obniżono moją jakość sprzedaży na -68 punktów. To moje dwie pierwsze sprzedaże na allegro. 

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:90822904 A na jakiej zasadzie? Rozumiem, jeśli doszło do czegoś zabronionego, niedozwolonego itp. ale chyba, nie przez blokadę na czas weryfikacji?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Client:90822904
#8 Zapaleniec#

Prawdę mówiąc nie mam nie mam pojęcia. W zakładce dotyczącej jakości widnieje -200 punktów za kontakt z klientem. Jednakże sprzedaży dokonałam wczoraj, pierwszej po godzinie 19, gdzie skontaktowałam się z kupującym praktycznie od razu. Drugiej po 21, gdzie dosłownie chwile później weszła blokada konta. Więc nie pisałam nic do klienta, no bo jak ? Przecież nie napisze do kupującego, że proszę czekać na kontakt z mojej strony po odblokowaniu konta...

Z mojej strony nic nie dozwolonego nie zrobiłam. Zaczynam się zastanawiać czy to nie klient numer dwa stwarza mi te problemy, tak dla sportu.

Mam nadzieję, ze ten minus dotyczy tylko i wyłącznie blokady, a po jej zdjęciu wróci do normy. 

Aktualnie wysłałam szereg zdjęć wraz z dowodem zakupu. Oraz oczekuje kontaktu od strony Allegro via telefon. 

 

oznacz moderatorów

Anius85
#4 Eksplorator#

Panu również bardzo dziękuje za pomoc 🙂

oznacz moderatorów

Anius85
#4 Eksplorator#

Sprawdziłam właśnie drugie konto, czy nie powinno tam być informacji o zawieszeniu ?

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@Anius85 Nie ma w mailu za co, nie napisali co masz zrobić żeby Ci odblokowali? Napisz co żeś narozrabiał.😁

oznacz moderatorów

Anius85
#4 Eksplorator#

Rzecz w tym, że nic. 

"

Zawiesiliśmy Twoje konto, automatycznie usunęliśmy wszystkie wystawione przedmioty oraz anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach.

Powodem naszego działania jest konieczność przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji. W trosce o bezpieczeństwo transakcji i Twojego konta prosimy Cię o przesłanie zdjęcia towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości. W osobnych plikach prosimy o przesłanie kolorowych zdjęć (nie skanów) obu stron Twojego dokumentu tożsamości oraz faktur zakupu towaru.

Na fotografiach powinny być widoczne: imię, nazwisko, data urodzenia i ważności dokumentu oraz narożniki dokumentu. Pozostałe dane możesz zakryć np. paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Przesłanie plików zgodnie z instrukcją przyspieszy procedurę weryfikacji.

Prośba o przesłanie wspomnianych zdjęć ma oparcie w art. 2.13 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu. "

 

Nawet na zdjęciach sprzedawanych przedmiotów dodałem sticky note z podpisem i datą wystawienia aukcji. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Anius85 dziękujemy za przesłanie zdjęć, widzę, że teraz konto jest już aktywne i również kontaktowałaś się z nami w sprawie jakości sprzedaży, jestem pewna, że nasz Doradca wyjaśni to dla Ciebie i wróci z odpowiedzią w komunikacji mailowej.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:90822904
#8 Zapaleniec#

Dziękuje za pomoc, pozdrawiam

oznacz moderatorów