Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
2 dni temu zaczęłam sprzedawać na Allegro, jestem świeżym przedsiębiorcą, stawiam pierwsze kroki na Allegro. Dzięki dotacji, mam trochę towaru do odsprzedaży, między innymi konsole PS5 i XBOX Series X. W ciągu kilku godzin po starcie obrót na moim koncie wynosił ponad 4000zł, w tym zakupiona konsola na większą kwotę. Po krótkiej chwili dostałam email od Allegro:
Zawiesiliśmy Twoje konto, automatycznie usunęliśmy wszystkie wystawione przedmioty, anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach oraz nałożyliśmy czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse do czasu dostarczenia towaru Kupującym.
Powodem naszego działania jest konieczność przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji. W trosce o bezpieczeństwo transakcji i Twojego konta prosimy Cię o przesłanie:
zdjęcia towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości,
kolorowych zdjęć (nie skanów) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
zdjęcia dokumentu tożsamości umieszczonego obok Twojej twarzy (selfie).
Na fotografiach powinny być widoczne: imię, nazwisko, data urodzenia i ważności dokumentu, zdjęcie oraz narożniki dokumentu. Pozostałe dane możesz zakryć np. paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Przesłanie plików zgodnie z instrukcją przyspieszy procedurę weryfikacji.
Prośba o przesłanie wspomnianych zdjęć ma oparcie w art. 2.12 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu.
Jak dobrze rozumiem, chodzi o wątpliwości co do tego, czy mam takowy towar na stanie? Odesłałam niezwłocznie zdjęcia, prosiłam o szybką weryfikację, a Allegro daje mi odpowiedź:
Dzień dobry,
Przykro mi, ale przesłane załączniki nie są wystarczające na potrzeby weryfikacji.
Przypominam, że prosiliśmy o zdjęcia, które nie będą modyfikowane, przycinane czy przesyłane za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Jedyną ingerencją była zmiana rozmiaru zdjęć, ponieważ można wysyłać pliki tylko do 4mb...
Odesłałam ponownie inne zdjęcia oraz faktury zakupu, zamówione i opłacone towary wysłałam i wprowadziłam do nich numer przesyłki. Czy mogę wiedzieć czym spowodowane jest takie zachowanie ze strony Allegro? Jak długo mogę czekać na odblokowanie?
Tym że nowe konto, jak potwierdzisz to czego oczekują i wszystko będzie ok, odblokują.
Rozumiem, ale czepianie się tego, że zdjęcia były zmniejszane, to jest poważne ze strony Allegro? To jest już perfidne utrudnianie początkującym...
@esabrina Nie, to nie jest czepianie się, a dodatkowa weryfikacja konta i dbanie o bezpieczeństwo transakcji na Allegro. To standardowa procedura, więc jeśli wyjaśnisz wszystkie wątpliwości, odblokujemy Twoje konto i sprzedaż na nim.
Cześć mam dokładnie ten problem, numer sprawy 24502885, wysłałem w formularzu załączniki lecz nie dało się wysłać pełnej rozdzielczości. Dostałem odpowiedz od Maxa z działu bezpieczeństwa żebym przesłał mu w odpowiedzi na maila zalczniki w pełnej rozdzielczości oczywiście to zrobiłem, lecz nadal nie ma żadnej odpowiedzi czy te zdjęcia doszły. Odezwałem się pare razy przez formularz ale dostaje tylko wiadomość że w mojej sprawie już wysłali maila a nic nie mam.
Cześć mam dokładnie ten problem, numer sprawy 24502885, wysłałem w formularzu załączniki lecz nie dało się wysłać pełnej rozdzielczości. Dostałem odpowiedz od Maxa z działu bezpieczeństwa żebym przesłał mu w odpowiedzi na maila zalczniki w pełnej rozdzielczości oczywiście to zrobiłem, lecz nadal nie ma żadnej odpowiedzi czy te zdjęcia doszły. Odezwałem się pare razy przez formularz ale dostaje tylko wiadomość że w mojej sprawie już wysłali maila a nic nie mam.
@Client:102391544 Ostatnia wiadomość w sprawie, której numer podajesz, jest nasza, wysłana 5 lipca o 16:05. Wygląda więc na to, że Twoje wiadomości z załącznikami nie dotarły. Spróbuj je wysłać ponownie w odpowiedzi na tego maila od nas.
Właśnie wysłałem jeszcze raz, klikając w odpowiedz na maila, chociaż robiłem już to wcześniej pare razy i wydaje mi się że te wiadomości do was nie dochodzą mimo tego że są wysłane.
@Client:102391544 Widzę, że otrzymaliśmy jedynie nową wiadomość od Ciebie o 16:01. Poczekaj na odpowiedź.
Okej w takim razie czekam, tylko pewnie to jest ta wiadomość z formularza właśnie z tym samym zapytaniem i znów zostanę odesłany bo wiadomości z załącznikami nie doszły 😕