anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawieszenie wysyłki

PSK-NET
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Mam taki przypadek, klient zamówił towar, który dotrze za kilka dni, a w tym czasie minie mi termin zadeklarowanej wysyłki po czym Allegro obniży mi punktację.

Co mogę zrobić aby dane zamówienie spokojnie czekało na dostawę, a Allegro nie obniżało mi punktacji? 

 

 

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @PSK-NET! Jak rozumiem to nie kupujący poprosił o późniejszą wysyłkę, a towar dotrze później do Ciebie i z tego powodu czas wysyłki się opóźni?
Przykro mi, ale w takiej sytuacji zamówienie nie zostanie wykluczone z jakości, powinieneś zmienić czas wysyłki jeśli wiedziałeś, że są problemy z dostawą towaru do Ciebie lub że z innego powodu wysyłka się opóźni.   

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PSK-NET
#8 Zapaleniec#

I owszem, chciałem zmienić czas wysyłki na np. 4 dni lecz wtedy allegro tak ustawia czas dostawy że kupujący widzi termin dostawy 8 dni. I co w takiej sytuacji?
Swoją drogą, zarówno ustawianie dodatkowych dni przez allegro jest nieuczciwe, a po drugie dlaczego to sprzedawca ma być karany, za opóźnienia np. firm transportowych? 

Dzisiaj mam taki przypadek i to nie pierwszy, że klient zamówił wysyłkę dopiero w piątek, a to będzie już po deklarowanym czasie dostawy. Co mam zrobić w tej sytuacji?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PSK-NET potrzebuję konkretny przykład takiej zmiany. Czas dostawy może się wydłuzyć jeśli w jego trakcie jest weekend lub święto, ale nie dzieje się to z marszu. Bez szczegółowych informacji i przykładu takiego wydłużenia o 8 dni nie będe mogła odpowiedzieć, co sie stało. 
Za opóźnienia wynikające z winy firmy transportowej sprzedający nie jest karany, takie zamówienia wykluczamy z jakości. 
W sprawie dzisiejszego przypadku, rozumiem, że kupujący poprosił o wysłanie zamówienia w piątek? W takim przypadku, gdy podeślesz nam numer zamówienia oraz zrzut ekranu z wiadomością od kupującego, wykluczymy zamówienie z jakości sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PSK-NET
#8 Zapaleniec#

1. Poniżej screen prośby klienta o wysyłkę w późniejszym terminie.

PSKNET_0-1726656756068.png

2. Odnośnie wydłużonego terminu wysyłki sprawdzę dopiero w poniedziałek.

3. Jak mam udowodnić, że Firma transportowa nie dostarczyła na czas przesyłki? 

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@PSK-NET Na zrzucie powinien być widoczny również login kupującego. Proszę, dodaj go i podaj numer zamówienia, którego dotyczy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PSK-NET
#8 Zapaleniec#

login: Fuzzi
zamówienie: b39f5520-73a0-11ef-98af-67a5bef82ef0

PSKNET_0-1726680046758.png

 

 
oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@PSK-NET niestety musiałam usunąć zdjęcie, ponieważ zawierało dane wrażliwe.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PSK-NET
#8 Zapaleniec#

Przepraszam, a jakie tam były dane wrażliwe?
Po drugie, nie zmienia to faktu, że nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi na moje pytania?

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@PSK-NET Zrzut zawierał imię i nazwisko kupującego, dlatego został ukryty. Skierowałam już prośbę o wykluczenie tego zamówienia z jakości sprzedaży. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów