Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam taki przypadek, klient zamówił towar, który dotrze za kilka dni, a w tym czasie minie mi termin zadeklarowanej wysyłki po czym Allegro obniży mi punktację.
Co mogę zrobić aby dane zamówienie spokojnie czekało na dostawę, a Allegro nie obniżało mi punktacji?
Dzień dobry @PSK-NET! Jak rozumiem to nie kupujący poprosił o późniejszą wysyłkę, a towar dotrze później do Ciebie i z tego powodu czas wysyłki się opóźni?
Przykro mi, ale w takiej sytuacji zamówienie nie zostanie wykluczone z jakości, powinieneś zmienić czas wysyłki jeśli wiedziałeś, że są problemy z dostawą towaru do Ciebie lub że z innego powodu wysyłka się opóźni.
I owszem, chciałem zmienić czas wysyłki na np. 4 dni lecz wtedy allegro tak ustawia czas dostawy że kupujący widzi termin dostawy 8 dni. I co w takiej sytuacji?
Swoją drogą, zarówno ustawianie dodatkowych dni przez allegro jest nieuczciwe, a po drugie dlaczego to sprzedawca ma być karany, za opóźnienia np. firm transportowych?
Dzisiaj mam taki przypadek i to nie pierwszy, że klient zamówił wysyłkę dopiero w piątek, a to będzie już po deklarowanym czasie dostawy. Co mam zrobić w tej sytuacji?
@PSK-NET potrzebuję konkretny przykład takiej zmiany. Czas dostawy może się wydłuzyć jeśli w jego trakcie jest weekend lub święto, ale nie dzieje się to z marszu. Bez szczegółowych informacji i przykładu takiego wydłużenia o 8 dni nie będe mogła odpowiedzieć, co sie stało.
Za opóźnienia wynikające z winy firmy transportowej sprzedający nie jest karany, takie zamówienia wykluczamy z jakości.
W sprawie dzisiejszego przypadku, rozumiem, że kupujący poprosił o wysłanie zamówienia w piątek? W takim przypadku, gdy podeślesz nam numer zamówienia oraz zrzut ekranu z wiadomością od kupującego, wykluczymy zamówienie z jakości sprzedaży.
1. Poniżej screen prośby klienta o wysyłkę w późniejszym terminie.
2. Odnośnie wydłużonego terminu wysyłki sprawdzę dopiero w poniedziałek.
3. Jak mam udowodnić, że Firma transportowa nie dostarczyła na czas przesyłki?
@PSK-NET Na zrzucie powinien być widoczny również login kupującego. Proszę, dodaj go i podaj numer zamówienia, którego dotyczy.
login: Fuzzi
zamówienie: b39f5520-73a0-11ef-98af-67a5bef82ef0
@PSK-NET niestety musiałam usunąć zdjęcie, ponieważ zawierało dane wrażliwe.
Przepraszam, a jakie tam były dane wrażliwe?
Po drugie, nie zmienia to faktu, że nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi na moje pytania?
@PSK-NET Zrzut zawierał imię i nazwisko kupującego, dlatego został ukryty. Skierowałam już prośbę o wykluczenie tego zamówienia z jakości sprzedaży.