anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zawieszone kont

fast-market
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

Piszę do Państwa ponieważ otrzymałem kilka dni temu list od Prezesa Allegro, Pana Francois Nuyts.
Poniżej fragmenty tego listu oraz mój komentarz.

Po wprowadzeniu ograniczeń zadbaliśmy o to, aby nasza platforma działała sprawnie i żebyśmy mogli wspierać sprzedawców w jak najszybszym dostarczeniu niezbędnych produktów do Waszych domów.
(…)
Mimo tego, poza realizowaniem swoich zwykłych obowiązków, udało im się wprowadzić w życie wiele inicjatyw bezpośrednio wspierających Was – naszych klientów, sprzedawców, pracowników służby zdrowia i członków wielu innych grup. Dzięki ich zaangażowaniu byliśmy w stanie skupić się na projektach, które pomagają rozwiązać najpilniejsze problemy – począwszy od zaopatrzenia ponad 40 szpitali i placówek opieki zdrowotnej w całej Polsce w niezbędny sprzęt, po różnorodne formy wsparcia lokalnych społeczności
(…)
Ważnym działaniem było wsparcie polskich przedsiębiorców, zwłaszcza małych i średnich firm, zarówno tych już obecnych na naszej platformie, jak i tych, które po raz pierwszy zaczynają sprzedaż przez Internet.
(…)
Podczas pandemii dołożyliśmy wszelkich starań, aby udowodnić, że Polacy mogą polegać na Allegro nawet w najtrudniejszych czasach. Będziemy walczyć z negatywnymi konsekwencjami pandemii tak długo, jak będzie to konieczne.”


Od kilku lat prowadzę kilka spółek w różnych branżach. Gdy nastąpił w marcu kryzys związany z epidemią postanowiłem, wraz z moimi pracownikami, wesprzeć tak samo jak i Państwo dostawy do polskich konsumentów, produktów najbardziej potrzebnych, w tym także maski ochronne.
Założyliśmy konto „fast-market” , sprowadziliśmy znaczna liczbę masek ochronnych oraz także oczekujemy na dostawy kolejnej partii innych produktów. Same maski wystawiliśmy z założeniem marży bliskiej zeru, w celu wsparcia społeczeństwa oraz umożliwiającej promocje naszego nowo utworzonego sklepu mającego dalsze i długoterminowe plany rozwój także w branży e-comerce.  Niestety już po kilku dniach od wystawienia produktów, konto zostało zawieszone bez konkretnego wskazania punktu z Państwa regulaminu.
Pracownik Allegro poprosił o przesłanie zdjęcia dowodu oraz produktów co też zostało wykonane. Niestety pomimo tego, Państwa pracownik nie odblokował konta. Zastanawia mnie więc fakt – w jakim celu w ogóle była prośba o przesłanie zdjęcia dowodu osobistego skoro Państwa pracownik już na wstępie wiedział że i tak konta nie odblokuje…
A także jak się ma list od Pana Francois Nuyts do faktycznego wspierania społeczeństwa oraz nowych przedsiębiorców „którzy pierwszy raz zaczynają sprzedaż przez Internet”.

Konto z którym powiązali Państwo konto „fast-market” należy do innej osoby która również przesyłała dowód osobisty oraz jak zostało ustalone, wszystkie sprzedane produkty trafiły bez zastrzeżeń do Klientów. W związku z tym, tym bardziej zastanawia nas  polityka Państwa firmy blokowania także kont które w całości spełniły żądania Państwa pracowników oraz przede wszystkim wszystkie produkty trafiły bez zastrzeżeń do zadowolonych konsumentów.

W związku z powyższym, uprzejmie proszę o przeanalizowanie raz jeszcze „zagrożeń” jakie nasze konta generują w serwisie Allegro.  W naszej opinii zagrożeń jest 0, a korzyści wiele dla Państwa, Konsumentów oraz mam nadzieję że i nas.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fast-market Sprawdziłam, że otrzymałeś od konsultanta informację:

"Konto zostało zawieszone na podstawie artykułu 2.13. Również na podstawie tego artykułu konto nie zostanie odwieszone".

I odpowiedziałeś na nią, wklejając treść posta, który zamieściłeś tutaj. Niestety obawiam się, że ponowny kontakt nie będzie mieć wpływu na zmianę naszej decyzji w tej kwestii.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

fast-market
#7 Wielbiciel#

Tak, zgadza się, natomiast proszę także o sprawdzenie wcześniejszej korespondencji w której wykonuję polecenia Pana Dariusza a po spełnieniu których i tak konto nie zostało odblokowane. W związku z tym ponawiam swoje zapytanie - w jakim celu Pan Dariusz wymusza zdjęcia dowodów osobistych skoro już pierwszą wiadomość pisał prawdopodobnie z założeniem utrzymania blokady konta ?

"Artykuł 2.13
W sytuacji, gdy Konto lub działalność Użytkownika w ramach Allegro wymaga dodatkowej weryfikacji danych, o których mowa w art. 2.1. lub 2.3, lub w przypadku powzięcia przez Allegro.pl uzasadnionych obaw co do bezpieczeństwa Konta lub Transakcji, dotyczących w szczególności nieuprawnionego przejęcia Konta przez inną osobę, Allegro.pl może:

a. uzależnić korzystanie z Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika odpowiednimi dokumentami jego wiarygodności, w tym tożsamości,

b. czasowo ograniczyć dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro,

c. zawiesić na czas określony lub nieokreślony Konto Użytkownika.

Po ustaniu wyżej wskazanych okoliczności, Allegro.pl zniesie przedmiotowe ograniczenia zastosowane wobec Użytkownika. "


Proszę o informację którego fragmentu z powyższego regulaminu nie spełniam ?
W jaki jeszcze sposób mogę jeszcze udowodnić że "ja" to "ja" ? Przelew bankowy został zrobiony, dowód osobisty został przesłany, zdjęcia produktów wraz z datą i nickiem zostały przesłane.   Wszystko zostało spełnione zgodnie z Państwa prośbami a ciągle otrzymuje jedną i tą samą wiadomość że powód to punkt 2.13 z regulaminu który na nic konkretnego nie wskazuje


Nie myślałem że we "współpracy" z tak popularnym w Polsce serwisem będę musiał zgłaszać sprawę do UOKIK, natomiast jeśli nie otrzymam w końcu rzetelnej i pełnej informacji oraz przywrócenia dostępu do konta, będę zmuszony pójść krok dalej.
Rozumiem że również Państwo prowadzą sprzedaż w serwisie Allegro, natomiast eliminowanie "konkurencji" w ten sposób, w mojej i pewnie wielu innych osób obniża Państwa opinię wypracowywaną przez wiele lat.  Mam nadzieję na szybkie porozumienie w tej sprawie.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fast-market Nie mogę Ci napisać nic więcej, niż konsultant, który zajmował się tą sprawą.

Dodam, że samo przesłanie dowodu nie gwarantuje pozytywnego zakończenia sprawy. Weryfikacja tożsamości to tylko jeden z punktów procedury, którą stosujemy w takich przypadkach.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów