anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawieszone konto

jasmin3005
#7 Wielbiciel#

Od ponad dwóch tygodni pisze z pracownikami o zawieszonym koncie z powodu słabych komentarzy na profilu. Co jest grane  jestem /bylam tutaj kilkanaście lat, nigdy nikogo nie okradlam a wy traktujecie mnie jak kogoś nie poważnego.  I co dziwne wasza decyzja jest ostateczna!! Prośba o skasowanie negatywnych komentarzy od osob  które chciały wyłudzić ponowną wysyłkę towaru są dalej. Co jest grane???

Jaki jest powód oprócz bezpieczenstwa transakcji 🤣Codziennie prosze o odwieszenie konta i co jakiś czas piszecie mi NIE!

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

@jasmin3005 Piszą zapewne także co musisz zrobić żeby odblokowali.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jasmin3005 Kilkukrotnie dostałaś od nas informację, dlaczego podjęliśmy taką decyzję. Nasi pracownicy informowali cię, że w przeciągu całego roku wielokrotnie interweniowaliśmy w sprawie transakcji na Twoim koncie, a jakość sprzedaży przez cały rok była na niskim poziomie. Co więcej, to nie jedyne Twoje konto, na którym dochodziło do licznych nieprawidłowości. Podczas całej Twojej działalności wiele razy Twoje konta były blokowane z uwagi na problemy transakcyjne oraz inne naruszenia regulaminu. Jest to decyzja ostateczna, żadne z Twoich kont nie zostanie odwieszone, a każde nowe będzie zablokowane.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jasmin3005
#7 Wielbiciel#

Szanowna pani!!

Nigdy nikogo nie OSZUKALAM  I NIE OKRADLAM.

To ze konta mialam rozne wiązało się z tym, ze blokowaliscie mi je bo na jednym koncie była zaległość!

Rachunek uregulowalam i mogłam w końcu zacząć pracować na swoim koncie, nie bojąc się ze mi je zablokujecie. 

Skoro tacy jesteście dokładnie ZADAM by pokazano mi ile tych sporów w tym roku było nie z mojej winy!

Konto miałam od ponad 10 lat a potraktowaliscie mnie jak oszustke i złodziejke, której waszym zdaniem nie można zaufać. 

Do cholery za brak kontaktu i odpowiedzi kasujecie moje konto!!!

 

 

 

 

oznacz moderatorów

jasmin3005
#7 Wielbiciel#

Prosze podać mi email do Kierownika działu bezpieczeństwa, wczoraj miałam rozmowę telefoniczną z waszym konsultantem i miał przekazac prośbę o kontakt!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jasmin3005 Dostałaś już 5 wiadomość od kierownika tego zespołu, dokładnie w dniach:  12, 13,17 oraz 20 listopada.  

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jasmin3005
#7 Wielbiciel#

Nie przypominam sobie byśmy przeszły na ty!!

Trochę kultury. Wczoraj też po rozmowie telefonicznej o godz.21 45 poprosilam o kontakt telefoniczny z działem. 

PS jeśli widzisz że ktoś nie używa per ty to wypada pisac poziomem innej osoby!!!

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@jasmin3005 Netykieta

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

jasmin3005
#7 Wielbiciel#

Po 3 tygodniach pisania wiadomości, kilka razy dziennie, człowiek ma już dosyć i tak pisze kulturalnie a same wulgaryzmy cisną mi się na usta!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jasmin3005 Tak zwracamy się do siebie na Allegro Gadane i w całym internecie, ale jeśli Pani sobie tego nie życzy, oczywiście będę zwracać się inaczej. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jasmin3005
#7 Wielbiciel#

Ja też się tak zwracam  jeśli ktoś pisze ze mną na poziomie normalnej wyczerpującej odpowiedzi  

Przedstawiłam wszystkie argumebty Za ,by przywrócić mi funkcjonalność konta  

Wasze podejrzenia są nie na miejscu i mnie obrażają. 

oznacz moderatorów