Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wysłałem paczkę, solidnie zapakowaną że wręcz można było ją transportować samolotem. Paczka dotarła nie uszkodzona a mimo tego kupujący wysyła mi foto że jest bad pixel i to dość spory, z doświadczenia wiem że trzeba naprawdę się postarać żeby taką wadę wywołać. Do czego zmierzam. Niedawno wysłałem telewizor 32 cale również solidnie zabezpieczony mimo tego ktoś nim musiał rzucać bo róg ekrany był pęknięty (plastik) a matryca niesprawna. Przewoźnikiem było DPD, złożyłem reklamację, poproszono mnie aby wypełnić protokół opisać zabezpieczenia itp. Finalnie otrzymałem 70 % rekompensaty, DPD uargumentowało że nie należy mi sie 100% gdyż telewizor był wysłany w kartonie zastępczym a nie oryginalnym od producenta. Zdaję sobie sprawę z takich przypadków, nie ma ich w życiu na szczęście dużo ale taka argumentacja do mnie przemawia.
Natomiast tym razem wysłałem Iphona w oryginalnym pudełku z wszystkimi przegródkami wypełniony folia bąbelkową aby nie było żadnych luzów aby nic nie uległo przemieszczeniu a same pudełko owinięte parę razy folią bąbelkową kolejno włożone w foliopak.
Poprosiłem aby allegro poprowadziło reklamację w moim imieniu i nie wiem czy dobrze postąpiłem gdyż otrzymałem odpowiedź że nie zasługuje na nic.
Proszę o radę tipy jak postąpić w przyszłości i czy rzeczywiście nie zasługuję nawet na 1 % rekompensaty.
grubo !!! moi DPD-owcy też mają fantazję, odbierając ode mnie paczki po 31,5 kg ale nie aż tak ...
Sprzedajesz jako firma czy jako osoba prywatna?
Jako Firma. Chodzi mi o tego Iphone. Dpd było dla przykładu że mimo wszystko coś otrzymałem. A tu gdzie zabezpieczyłem się już perfekcyjnie to ani złotka 😞
@Komise musisz nagrywać pakowanie towaru i rozpakowywanie zwrotów
Czyli hipotetycznie gdybym nagrał jak rozpakowuję zwróconą przez kupującego paczkę i wyszło by na wideo ze paczka jest cała a towar uszkodzony to wtedy reklamacją była by formalnością ?
Złożyłem protokół reklamacyjny gdzie uwieczniłem opakowanie zew, wew, zabepieczenie towaru w oryginalnym pudełko wraz z przegródkami kolejno zdjęcie wady na telefonie. A mimo to nie uznano. Ciężko mi sobie wyobrazić co wideo zmienia skoro miałem wszystkie dowody w sprawie które wymagali.
DPD odrzuca 99.99% wniosków reklamacyjnych.
Ta firma nie ma standardów, dlatego idealnie współpracuje z Allegro 😉