anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zero reakcji od kupujących

rexela
#8 Zapaleniec#

Mam tu konto od 17 lat ale za chiny ludowe nie ma pojęcia co tu się teraz odstawia. Dwa tyg. temu sprzedałam telefon. ZERO informacji od kupującego, ani wyboru płatności ani wysyłki - nic. Napisałm pod adres email (skopiowany z waszego systemu) i guzik. ZERO reakcji. Pomyślałam że gość przegina i anulowałam po tygodniu transakcję. Wczoraj sprzedałam dwa telefony. I historia zaczyna się podejrzanie powtarzać. ZERO reakcji od kupujących, ani kontaktu, ani wyboru płatności, ani wyboru wysyłki. Czy ci ludzi wogóle wiedzą, że coś wylicytowali ???? Bo ja dostałam info o zakończenieu tylko jednej z licytacji. O drugiej już mnie nie poinformowaliście. Zabrakło wam papieru na maile ? Może Kupujących też nie informujecie - bo po co ? Mam wydzwaniać po ludziach ??? Korzystanie z tego waszego systemu mailowego jest cokolwiek nieskuteczne. Za co kurka wodna liczycie sobie te prowizje. Jak mam sprzedawać "na telefon" to guzik wam zapłacę a sprawę zgłoszę do Urzędu ochrony konkurencji i konsumentów. 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

RED
#21 Demiurg#

Informacje o wygraniu aukcji są mało czytelne

dlaczego w serwisie nie jakiegoś panelu, który by zbierał wszystkie informacje i wyświetlał je zaraz po zalogowaniu

typu: wygrałeś takie aukcje, tych nie zapłaciłeś , te towary sprzedałeś, masz maile od kupujących/sprzedawców i itp

ponadto serwis allegro nie nadąża za trendami 21 wieku (gdzie sms, komunikaty na facebooku, w aplikacji allegro)

maskowanie adresu mailowego też nie pomaga

oznacz moderatorów

kttktt
#8 Zapaleniec#

Po maskowaniu adresu nie mam kontaktu z kupującymi przez maila, w 80% nie odpisują na maile, pewnie trafiają do spamu. Już lepiej żeby komunikacja odbywała się poprzez system wiadomości na allegro jeśli taki powstanie..

oznacz moderatorów

rexela
#8 Zapaleniec#

Kiedyś był. Kiedyś, było wiele przydatnych rzeczy. Teraz "ulepszyli" ...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rexela Brak powiadomień to błąd, który na pewno sprawdzimy, ale wcześniej sprawdź proszę czy wiadomości nie wpadły w Twojej skrzynce do folderu SPAM, Oferty, Społeczności lub Powiadomienia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

rexela
#8 Zapaleniec#

Ja nie wiem jak pisać - Pani w ogóle czytała ? Do mnie nikt nie pisze, nie wybiera płatności, nie wybiera sposobu wysyłki. Teraz bede musiała do każdego kupującego zadzwonić i pewnie go oświecić że kupił telefon.  A potem ustalić jak za niego zapłaci i gdzie go wysłać zastanawiam się tylko za co zapłacę prawie 30 zł ? Za to że sama muszę wszystko zrobić ? A jeżeli dowiem się od kupujących. że nie zostali powiadomieni o wygranej aukcji w sposób czytelny (bo to, że wysyłacie wasz szajs mail lądujący w spamie nikogo nie obchodzi - ludzie wam płacą za obsługę transakcji !!) to macie jak w banku że napisze skargę do UOKiK. Dość. To moje ostatnie aukcje. Kupować tez już nie ma sensu - same lombardy i janusze z chińszczyzną. Żenada.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rexela Tak, czytałam całą Twoją wypowiedź i dokładnie zweryfikowałam obie transakcje. W dniu 20.02 sprzedałaś przedmiot, ale kupujący nie opłacił zamówienia. W dniu 28.02 ponownie wystawiłaś ten przedmiot i ponownie, tym razem inny kupujący nie opłacił zamówienia. Bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja, ale zgłosiłam już obu kupujących do sprawdzenia i podjęliśmy w stosunku do nich odpowiednie działania. 

W przypadku jednej i drugiej transakcji możesz ubiegać się o przyznanie zwrotu prowizji (rabatu transakcyjnego), klikając bezpośrednio w ten link

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_, to ja będę miał za chwilę takich już 4, co nie ruszą.. się.. by sprawdzić licytowane wcześniej przedmioty..

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Mam nadzieję, że w Twoim przypadku kupujący jednak opłacą swoje zamówienia. Gdyby się tak jednak nie stało, czekam na informacje, na pewno sprawdzimy te konta. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_, oni mają poprostu odebrać wylicytowany przedmiot (laptop), a żaden z nich nie kwapi się przyjechać i odebrać, mimo, że każdy dostał po 3 SMSy, w razie gdyby nie dotarły do nich wiadomości email. Ludzi trzeba mieć tak samo w [dupsko] jak oni mają nas (i wrzucać na czarną listę).
(czytaj: #1 i #2 już po terminie, #3 jest w trakcie)

oznacz moderatorów

rexela
#8 Zapaleniec#

To jakaś plaga ... sami nierzetelni kupujący mi się trafają. Pani kpi czy o drogę pyta ? Po 17 latach kończę z wami. Jesteście niewiarygodni, niekompetentni i ogólnie to schodzicie na psy. Kiedyś można było ocenić kupującego i to była przydatna rzecz. Kto nie miał zamiaru kupować ten nie licytował ani nie klikał "kup teraz". Jakaś odpowiedzialność była. A teraz - same świete, krowie d....
Wystawiaj i anuluj, wystawiaj i anuluj i tak w kółko. A co ja jestem - ktoś kto wam ma wyniki podbijać, kliknięcia liczycie ??? Taka pomoc to żadna pomoc. Szkoda mojego czasu na was.

oznacz moderatorów

rexela
#8 Zapaleniec#

A skargę i tak złożę.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rexela Tak, niestety oba te konta należały do nieuczciwych kupujących, dlatego zostały zablokowane, a Ty już otrzymałaś zwroty prowizji od tych transakcji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@rexela, bo teraz wiele firm bazuje na dupolizostwie klientów. A klientom w to graj, najlepiej by ubry i bolty jeździły za darmo, byle klient do taksy nie poszedł..

oznacz moderatorów