Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił u nas zestaw z płatnością przy odbiorze. Ale napisał do nas, że rezygnuje z jednego produktu. Jak możemy u niego anulować zakup jednego produktu w zestawie?
Jeżeli klient rezygnuje z zakupu, odsyła zestaw, a nie element zestawu. Jeśli to płatność przy odbiorze, zrezygnował z całości, więc nie wysyłacie towaru.
Aha, czyli nie ma innej możliwości, tylko musi zrezygnować z całego zakupu i jeszcze raz zakupić to co chce. Dobrze rozumiem? Jeszcze mu nie wysyłaliśmy towaru.
(ale przed chwilą i tak napisał, że jednak chce cały zestaw, więc pytam tak na przyszłość).
@Wilczekstepowy Tak, przy zestawie kupuje całość albo rezygnuje z całości.
Zestaw jak sama nazwa mówi jest to całość i zrezygnować może tylko z całości a nie z poszczególnych jego elementów.
Dziękuję.