Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taką sprawę klient zgłosił zwrot towaru przed wysyłką, dokonaliśmy zwrotu wpłaconych pieniędzy i przyznano nam na tą transakcję zwrot prowizji. Towar jednak pojechał do klienta naszym transportem już po zgłoszeniu zwrotu, klient zadzwonił, że przecież dał zwrot przed wysłaniem więc nasz kierowca wrócił się po towar, klient żądał 100 zł zwrotu za poniesione koszty wniesienia towaru przez nazwijmy tragarzy, nie zgodziliśmy się na to, więc wystawił negatyw. W naszej ocenie był to szantaż, poza tym wystawił negatyw po przyznaniu nam rabatu i zgłoszeniu zwrotu. Czy można ubiegać się w Allegro o usunięcie negatywu. @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Rad-Stol Towar jednak pojechał do klienta naszym transportem już po zgłoszeniu zwrotu - uprzedziłeś o tym klienta?
tak, został uprzedzony nawet napisał o tym w negatywie, że dzwoniliśmy
@Rad-Stol transakcja była anulowana czy zwrot został zgłoszony po zmianie statusu zamówienia ?
zwrot został zgłoszony, rabat przyznany omyłkowo nasz kierowca pojechał z tym towarem ale go zaraz zabrał, zmianę statusu wprowadzam ręcznie
Z jednej strony można trochę zrozumieć klienta. Jeśli nie kłamał w komentarzu to faktycznie poniósł koszt wniesienia towaru, pytanie dlaczego kierowca zostawił towar skoro wiedział, że zamówienie jest anulowane?
Pogadaj z klientem i postaraj się coś ugrać, allegro w tym konkretnym przypadku na pewno Ci nie pomoże.
klient żądał kosztów 100 zł to jest szantaż, ji skąd wiemy, że nie kłamał? jak może wystawiać komentarz skoro zostało zamówienie anulowane, klient wiedział, że towar idzie z naszej firmy, można było weryfikować wtedy, każdemu drobne pomyłki się zdarzają a negatyw zostaje na rok.
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Rad-Stol no to jeszcze jedno pytanie czy w treści oceny klient napisał prawdę cyt ,,telefon ze przyjedzie stół,i trzeba zapewnić osoby do wniesienia,,
Z kupującym się skontaktowałeś a ze swoim kierowcą już nie? po co tam zostawiał ten towar?
@Rad-Stol przykro mi, ale możemy usunąć komentarz tylko w konkretnych przypadkach. Kupujący nawet jeśli zwrócił zamówienie, może wystawić opinię sprzedającemu.
To że klient może w takim przypadku wystawić negatywa to niestety wina regulaminu allegro ,który na to pozwala . To też można uznać za szczególny przypadek i portal sam po przeanalizowaniu korespondencji powinien go niezwłocznie usunąć.
la_nika ale kupujący towaru nie dostał zgłosił zwrot wcześniej i pieniądze zwróciliśmy to jak tu może nas ocenić? Tym bardziej, że napisał Nie Polecam sprzedającego!!! nie ocenił towaru ale ocenił, że nie oddaliśmy mu pieniędzy za wniesienie, i to jest w negatywie, nie świadczymy takich usług zresztą skąd możemy wiedzieć, że taką usługę zapłacił ma na to fakturę? czy może Pani rozpatrzyć tą sprawę indywidualnie jak piszecie w regulaminie?
@Rad-Stol wymusiłeś na kliencie odbiór przesyłki i być może przyczyniłeś się do poniesienia przez niego kosztów , których jak sam piszesz nie pokryłeś , a wystarczył telefon do kierowcy żeby nie realizował doręczenia , jak piszesz dostawa realizowana była Twoim transportem .
Nie wystarczyło zadzwonić do kierowcy, "być może"? to teraz każdy może, szantażować nie przedstawiając żadnych dowodów w postaci faktury np? Przecież to zwykłe wymuszenie
Napisałeś że "wasz" kierowca więc w czym był problem?
Przecież mówisz, że to Twój transport. Podstawowe pytanie dlaczego towar został dostarczony do klienta pomimo informacji o anulowaniu zamówienia i zwrotu wpłaty (przed dostarczeniem towaru?).
Ciesz się, że to tylko negatyw, skoro zwróciłeś pieniądze to klient mógł iść na wydrę i przywłaszczyć towar.
Coś w tej całej historii się nie klei.
Jak by przywłaszczył to była by kradzież, jak się nie klei, kierowca nie wiedział, że jest anulowany to wyszło jak dostarczył stół, nie dopatrzenie było, wrócił po towar i koniec całej historii
@Rad-Stol przykro mi, ale nie mogę podjąć decyzji w tej sprawie. Możesz napisać do nas za pomocą tego formularza, ale obawiam się, że ten komentarz nie zostanie usunięty, ponieważ kupujący ma prawo do subiektywnej opinii nawet jeśli zamówienie zostało zwrócone.
la_nika zamówienie zostało anulowane, nie zwrócone, kierowca zostawił stół pod klatką i za 30 minut go z pod niej odebrał, klient twierdzi, że stół został wniesiony i zniesiony i poniósł koszty 100 zł na jakiej podstawie mamy mu wierzyć skoro stół stał w trym samym miejscu oryginalnie zapakowany, klient twierdzi, że zamawiał inny stół to logicznie rzecz biorąc musiałby go rozpakować, żeby zobaczyć. To teraz każdy kto anuluje przed wysyłką, dostanie zwrot kosztów może wystawić komentarz?
Nie usuną komentarza jeżeli nie narusza regulaminu i nie obraża!