Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie
Klientka zamowila produkt ktory jej sie nie spodobal i chciala zrobic zwrot , zgodzilam sie bez problemu. Wspomne ze owa klientka zakonczyla moja aukcje pozniej przez tydzien nie placac, allegro wystawilo torebke ponownie i ona ponownie ja ,,kupila,, ale opalcila dopiero po moim zapytaniu. Zamowienie wyslalam nastepnego dnia roboczego kurierem (przesylka miedzynarodowa, nie mieszkam w PL co jest w moich danych z jakiego kraju idzie wysylka). Jednak allegro nie ma opcji wybrania dowolnego kosztu wysylki i moglam w sumie wybrac tylko opcje kurier-14 zl
Po otrzymaniu toawru klientka powiedziala ze nie chce i ze chce odeslac... eh..ok, zgodzilam sie bez zadnej dyskusji mowiac ze koszt kuriera jej jej kosztem, okazalam rachunek za wysylke ale ona powiedziala ze to nie jej koszt ..
Dalej.. zapoponowalam sama zeby nie odsylala tego przez pol Europy (bo koszt duzy) tylko zeby odeslala do rodziny w PL za grosze (ja sobie kiedys przy okazji odbiore)..
Zwrot za produkt zrobilam odliczajac za okazaniem rachunku koszt kuriera...(od razu mowie ze i tak ,,grosikowe sprawy,, Pani jednak mowi ze to nie jej koszt i ze nie odpusci. Nie wiem co chce zrobic skoro wiem ze nic nie moze ale to nie o to chodzi.
Czy w takiej sytuacji pownnam pokryc rowniez kuriera ktory poszedl do niej?
Sprzedajesz prywatnie? To nie obowiązuje Cię przyjmowanie zwrotów. Ale jeśli nawet masz firmę, to koszt odesłania, po zwrocie konsumenckim, ponosi konsument. I tyle w temacie.
Dziekuje 🙂
@kasa80m Rozumiem, ze nie jesteś firmą? To nie masz obowiązku przyjęcia zwrotu. Jeżeli przyjmujesz zwrot mimo wszystko to musisz też zwrócić koszt wysyłki do niej. Mogłaś powiedzieć - ok, przyjmę towar z powrotem, ale zwracam tylko za sam towar ( twoja dobra wola i to jest ok). Jeżeli napisałaś "przyjmuję zwrot" tzn zgodziłaś się na oddanie kosztu wysyłki do niej. Napisz : "Szanowna Pani jako osoba prywatna nie mam obowiązku przyjęcia zwrotu. Chcę jednak iść Pani na rękę i przyjmę towar - ale koszty transportu w obie strony pokrywa Pani. Jeżeli Pani to nie odpowiada to trudno"
@kasa80m Jeżeli sprzedałaś jako osoba prywatna nie masz obowiązku przyjmowania zwrotu. Taki obowiązek mają tylko przedsiębiorcy. Skoro jednak zgodziłaś się na zwrot, to na Twoich warunkach. Oddajesz klientce wyłącznie za towar. Za przesyłki w tę i we w tę nie musisz.
Dziekuje bardzo za odpowiedz 🙂
@kasa80m Proszę bardzo. Pamiętaj jednak o tym, by nie mylić zwrotu z reklamacją. Jak sprzedasz coś wadliwego, a nie opiszesz wady, klient będzie miał prawo do reklamacji. Wtedy musisz oddać wszystko. Koszt towaru plus 2x przesyłka.
rozumiem, dziekuje, bede wiedziala na przyszlosc 🙂 w tym przypadku towar w porzadku, poporstu klentka nie chce, zmienila zdanie, cokolwiek tak jej sie zmienilo, obie zgadzamy sie ze towar nie byl wadliwy
Bardzo pomocna grupa tutaj, dziekuje 🙂