anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana formy wysyłki

NaTematAudio
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

mamy problem z jedną transakcją - klient zakupił u nas sprzęt z opcją dostawy kurierem, po czym do nas zadzwonił że jednak woli sprzęt odebrać osobiście. Czy jest jakaś opcja aby zmienić formę dostarczenia sprzętu aby nie wpływało to na statystyki wysyłki?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

NaTematAudio anulowanie sprzedaży i ponowny zakup

oznacz moderatorów

NaTematAudio
#1 Nowicjusz#

Nie wchodzi w grę. Sprzęt został odebrany.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@NaTematAudio Zwrot i ponowny zakup.

oznacz moderatorów

NaTematAudio
#1 Nowicjusz#

Absurdalne.

 

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@NaTematAudio  wygenerować etykietę i wysłać paczuszkę do kupującego -podziękowanie za zakup.

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@NaTematAudio Na przyszłość: zanim klient odbierze produkt, niech anuluje w systemie zamówienie i potwierdzi formularz do zwrotu prowizji, a następnie złoży nowe.

Przecież zapłaciłeś prowizję również od kosztów wysyłki 🙂 

oznacz moderatorów