Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mamy problem z jedną transakcją - klient zakupił u nas sprzęt z opcją dostawy kurierem, po czym do nas zadzwonił że jednak woli sprzęt odebrać osobiście. Czy jest jakaś opcja aby zmienić formę dostarczenia sprzętu aby nie wpływało to na statystyki wysyłki?
NaTematAudio anulowanie sprzedaży i ponowny zakup
Nie wchodzi w grę. Sprzęt został odebrany.
@NaTematAudio Zwrot i ponowny zakup.
Absurdalne.
@NaTematAudio wygenerować etykietę i wysłać paczuszkę do kupującego -podziękowanie za zakup.
@NaTematAudio Na przyszłość: zanim klient odbierze produkt, niech anuluje w systemie zamówienie i potwierdzi formularz do zwrotu prowizji, a następnie złoży nowe.
Przecież zapłaciłeś prowizję również od kosztów wysyłki 🙂