Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Na początku grudnia dwa razy dokonałem przelewu z konta na kwotę 1,01 zł w celu zmiany nr konta do zwrotu wpłat od kupujących. Było to zrobione zgodnie z procedurą. Te przelewy były robione z tego samego konta. Pieniądze te wróciły na konto. W moich ustawieniach wyświetla się ten zmieniony nr konta ale jest też adnotacja o potrzebie wykonania weryfikacji i przelaniu 1,01 zł. Ile razy można to robić? No i pieniądze ze sprzedaży wiszą bez zwrotu bo konto nie zweryfikowane.
@pablo22222 Do zakończenia weryfikacji Twojego konta operator potrzebuje jest jeszcze skanu lub czytelnego zdjęcie dowodu tożsamości. Aby bezpiecznie wysłać kopię dokumentu postępuj zgodnie z instrukcjami wysłanymi w mailu wysłanego z adresu service@payu.com.