Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient dokonał zwrotu zakupionego towaru. Zapłata była dokonana przez PayU. Teraz prosi o zwrot pieniędzy na swoje konto bankowe inne niż była robiona wpłata za towar. Jak mam dokonać zwrotu środków na konto bankowe klienta gdy mam na PayU Allegro Finanse zabezpieczone środki na ewentualne zwroty? Również jak w takiej sytuacji wykazać na allegro, że zwrot środków został wykonany?
@RECORDAR Możesz mieć problem z odzyskaniem prowizji > wydaje mi się, że Allegro informowało, iż od 01.01.1023 honorują tylko zwroty przez AF > napisz klientowi, że Allegro wymaga zwrotów przez AF na to samo konto, z którego płacił
Dziękuję za pomoc, choć klienta to nie ucieszy ... 🙂
@Ziolko39 napisał(a):
@RECORDAR Możesz mieć problem z odzyskaniem prowizji > wydaje mi się, że Allegro informowało, iż od 01.01.1023 honorują tylko zwroty przez AF > napisz klientowi, że Allegro wymaga zwrotów przez AF na to samo konto, z którego płacił
zaskoczyłeś mnie, wydaje się mi że allegro nie zdecyduje się na takie zmiany, bo mogłoby to naruszać prawo.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ moglibyście potwierdzić czy allegro faktycznie będzie wymagać tylko zwrotów przez wasze narzędzia AF
@RECORDAR
teoretycznie powinieneś dokonać zwrotu na konto z którego przyszła wpłata ale jeśli podał w odstąpieniu inne dane do wpłaty to według mnie powinieneś dokonać tam wpłatę (konto z którego była wpłat może być zamknięte itp)
Aby otrzymać zwrot prowizji będziesz musiał udokumentować dokonanie zwrotu, musisz mieć zgłoszenie odstąpienia i potwierdzenie dokonania zwrotu ( po zgłoszeniu jeśli nie zrobiłeś przez allegrowe narzędzi odrzucą i wtedy prześlesz potwierdzenia w odwołaniu)
Jeśli chcesz zwrócić przez payu to z zakładki zamówienia dokonując zwrotu przez allegro możesz dokonać wpłaty na poczet zwrotu.
Ufff! ależ to skomplikowane 🙂 dziękuję z instrukcję postepowania
@RECORDAR w formularzu zwrotu kupujący podaje alternatywne konto do zwrotu pieniędzy. Wykonujesz normalny przelew z konta na konto. Składasz wniosek o zwrot prowizji. Jeżeli odrzucą wniosek składasz odwołanie i podpinasz potwierdzenie z banku o dokonanym zwrocie. W zakładce zwroty w decyzji zwrotowa klikasz Odmawiam zwrotu środków i podajesz uzasadnienie, że zwróciłeś bezpośrednio na wskazane konto klienta.
O! super ! dzięki !