Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@White_Dove_ domyśliłem się, że jesteś kupującym, bo z początku myślałem o smarcie dla sprzedającego.
Zrób tak jak pisałem, jeśli uważasz, że sprzedający przegiął z terminem wysłania paczki oceń nisko obsługę klienta, to jest ocena w dużym stopniu związana z czasem wysłania paczki. Jeśli firma szanuje klienta stara się wysłać szybko, jeśli mają słabą obsługę to nie dotrzymują terminów nadania.
#mikeza odpowiem Ci prywatnie na publicznym forum... brzmi paradoksalnie.... popełniłem jeden błąd... odebrałem rozmowę od sprzedającego... a pózniej się potoczyło....
@White_Dove_, warto najpierw dogadać się przez telefon, chyba, że ktoś przesadza, jeśli wytłumaczy i będzie fair, to myślę, że musi być git 😄
Rozmowa przez telefon nie jest rozwiązaniem. sam tego doswiadczyłem ... obiecywać mozna wiele.... dotrzymać słowa ... inna sprawa
Rozmowa naktórą są dowody jest .Ok Jak mam udowodnić rozmowę telefoniczną?
zainstalować ACR 🙂
@konto zamkniętezapomniałeś dodać że przed użyciem ACR należy rozmówcę poinformować że rozmowa jest nagrywana. Wykorzystując takie nagranie bez wiedzy rozmówcy jest prawnie zabronione.
Więc musiałbym nagrać taki komunikat i zastąpić nim sygnał połaczenia.
@White_Dove_, dużo rzeczy jest zabronionych a ludzie robią, nie możesz jedynie udostępniać nagrania 🙂