Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
W Managerze Paczek InPost zaimportowałem etykietę i ją opłaciłem, w jakiś sposób zmieniłem paczkomat odbioru osoby, która dokonała u mnie zakupu. Czy jest jakaś możliwość anulowania starej etykiety i wygenerowania nowej z Allegro InPost (jeżeli będę wysyłał standardową formą do Paczkomatu to jeszcze dopłacę do interesu) , bądź zmiany danych w aktualnej etykiecie.
Z góry dzięki
@zdzisio19 Możesz wygenerować nową etykietę do tego zamówienia. Zmień opcje filtrowania z "niewygenerowane" na "wygenerowane" i dodaj kolejną etykietę do zamówienia. Jeśli chodzi o anulowanie opłaty za tę niewłaściwą etykietę, w tej sprawie skontaktuj się proszę bezpośrednio z obsługą InPost.
@zdzisio19 Musisz opłacić nową etykietę w taki sposób, jak podała Wiktoria. A niewykorzystaną anuluj przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/formularz-kontaktowy
wybierając temat "zwrot środków za niewykorzystaną etykietę" i wklejając numer niewysłanej przesyłki
Dziękuję bardzo, właśnie cały problem tkwił w filtrowaniu w Managerze InPost dlatego nie mogłem nic zrobić, ponieważ nie widziałem tych wcześniej wygenerowanych.