Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią 6 paździenika 2025 usuniemy część miar, zmienimy sposób liczenia punktów w niektórych z nich oraz zmniejszymy liczbę poziomów jakości sprzedaży.
➡️Zmniejszymy liczbę poziomów jakości sprzedaży
Usuniemy poziom Super+ i Nieakceptowalny. To oznacza, że jakość sprzedaży będzie mogła być na jednym z 4 poziomów:
Maksymalna liczba punktów, które można zdobyć, pozostanie bez zmian – nadal będzie to 500 punktów.
Poziom jakości sprzedaży |
Liczba punktów |
Super |
od 301 punktów |
Dobry |
od 101 do 300 punktów |
Neutralny |
od 0 do 100 punktów |
Wymaga poprawy |
poniżej 0 punktów |
W związku z usunięciem poziomu Super+ zmienimy jeden z warunków programu Super Sprzedawca. Od 6 października będziemy sprawdzać, czy jakość sprzedaży była przez wymaganą liczbę dni na poziomie Super.
➡️Będziemy na starcie przyznawać 100 punktów
Niezależnie od tego, czy wystawiacie swoją pierwszą ofertę, czy robicie to po dłuższej przerwie (co najmniej 30 dni od zakończenia ostatniej oferty), przyznamy Wam na start:
➡️Co zmienimy w poszczególnych miarach od 6 października
W miarach Szybka wysyłka i Średni czas odpowiedzi nie wprowadzimy zmian.
@nat_not no to będzie trochę bardziej przejrzyste, może będzie mniej pytań "dlaczego mi zabrali punkty"😉