anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiany w panelu Jakość mojej sprzedaży

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią 6 paździenika 2025 usuniemy część miar, zmienimy sposób liczenia punktów w niektórych z nich oraz zmniejszymy liczbę poziomów jakości sprzedaży. 

➡️Zmniejszymy liczbę poziomów jakości sprzedaży

Usuniemy poziom Super+ i Nieakceptowalny. To oznacza, że jakość sprzedaży będzie mogła być na jednym z 4 poziomów:

  • Super
  • Dobry
  • Neutralny
  • Wymaga poprawy.

Maksymalna liczba punktów, które można zdobyć, pozostanie bez zmian – nadal będzie to 500 punktów. 

Poziom jakości sprzedaży

Liczba punktów

Super

od 301 punktów

Dobry

od 101 do 300 punktów

Neutralny

od 0 do 100 punktów

Wymaga poprawy

poniżej 0 punktów

W związku z usunięciem poziomu Super+ zmienimy jeden z warunków programu Super Sprzedawca. Od 6 października będziemy sprawdzać, czy jakość sprzedaży była przez wymaganą liczbę dni na poziomie Super.

➡️Będziemy na starcie przyznawać 100 punktów

Niezależnie od tego, czy wystawiacie swoją pierwszą ofertę, czy robicie to po dłuższej przerwie (co najmniej 30 dni od zakończenia ostatniej oferty), przyznamy Wam na start:

➡️Co zmienimy w poszczególnych miarach od 6 października

  • Polecenia od kupujących
    • Najniższy wynik w tej mierze będzie wynosił -400 punktów.
  • Nierozwiązane dyskusje 
    • Najniższy wynik w tej mierze będzie wynosił -400 punktów.
    • Nie będziemy odejmować punktów za każdą pierwszą nierozwiązaną Dyskusję z ostatnich 30 dni.
  • Terminowe odpowiedzi, Brak pytań od klientów i Brak wiadomości w Dyskusjach
    • Będziemy odejmować 4 punkty za każdy 1% poniżej 90% terminowych odpowiedzi.
    • Najniższy wynik w tej mierze będzie wynosił -360 punktów.
    • Jeśli w ostatnich 30 dniach nie będziecie mieć pytań od klientów i wiadomości w Dyskusjach, przyznamy Wam 40 punktów w mierze Terminowe odpowiedzi.
    • Usuniemy miary: Brak pytań od klientów i Brak wiadomości w Dyskusjach.
  • Szybkie zwroty wpłat i Brak zwrotów od klientów
    • Jeśli kupujący nie zwrócą żadnych zamówień w ciągu ostatnich 30 dni, przyznamy Wam 60 punktów w mierze Szybkie zwroty wpłat.
    • Usuniemy miarę Brak zwrotów od klientów.
  • Wysyłka w terminie
    • Będziemy odejmować 4 punkty za każdy 1% poniżej 90% zamówień nadanych terminowo.
    • Najniższy wynik w tej mierze będzie wynosił -360 punktów.
  • Regulamin i zasady
    • Za 1 ostrzeżenie stracicie 50 punktów. Za każde następne będziemy odejmować o 50 punktów więcej.

W miarach Szybka wysyłka i Średni czas odpowiedzi nie wprowadzimy zmian.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@nat_not  no to będzie trochę bardziej przejrzyste, może będzie mniej pytań "dlaczego mi zabrali punkty"😉

oznacz moderatorów