Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Postaram się krótko i na temat. Na moje konto firmowe zostały nałożone ograniczenie z uwagi na zaległości na prywatnym koncie męża. Zaległości dawno przedawnione. Nie jest to miejsce by przesądzać czy należne. Mąż, z uwagi na blokadę mojego konta dziś należność spłacił. Zaznaczam jeszcze raz, konto prywatne, kompletnie niepowiązane z moim firmowym. Ile trwa usunięcie ograniczeń i jak najlepiej tą sprawę procedować? Zgłoszone jako:
49958844 z konta męża
49969919 z mojego konta.
Dziękuję i pozdrawiam
Cześć, @hexbox_fun. Kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w prywatnej korespondencji mailowej. Poprosiłam już o pilną odpowiedź w Twoich zgłoszeniach.
Proszę tylko o chwilkę cierpliwości - niedługo otrzymasz dalsze informacje.
Dziękuję bardzo za pomoc,
Pozdrawiam
Temat rozwiązany, dziękuję za pomoc.
A właściwie to jeszcze jedno pytanie, jeśli mogę. Czy zostaną naliczone negatywne punkty jakości sprzedaży . Ograniczenie zostało nałożone za powiazanie z kontem prywatnym męża, ja nie miałam pojęcia o istnieniu ograniczenia sprzedaży na tym koncie. Czyli ograniczenie zostało nałożone na coś, na co kompletnie nie miałam wpływu.
@hexbox_fun, nie naliczymy na tej podstawie ujemnych punktów na Twoim koncie.
Super, dziękuję
Witam ponownie,
Jednak punkty zostały naliczone.
@hexbox_fun otrzymałam informację, że sankcje nałożone na Twoje konto były zasadne, w związku z tym punkty nie zostaną anulowane.
Aha, dodatkowo konto zostało wykluczone z programu dla nowych sprzedawców:
"Nałożyliśmy ograniczenia na Twoje konto, dlatego wykluczyliśmy je z programu."
Nie powiem, ciekawe początki.
Rozumiem,.
Dobrze już na początku współpracy wiedzieć, że allegro nie jest partnerem biznesowym a tyranem bez skrupułów depczącym swoich żywicieli. Dziękuję za tą cenną lekcję. Z pewnością zmienimy plany promocyjne i dystrybucyjne naszego produktu tak, by w przyszłości omijać allegro szerokim łukiem
Czyli podsumujmy. Założyli Państwo na moje konto ograniczenia, a następnie ukarali w postaci ujemnych punktów oraz wyrzuceniem z programu dla nowych sprzedawców za rzekome powiązanie z kontem osoby trzeciej - mojego męża, który nie jest stroną naszej umowy biznesowej, a o którego konflikcie z Państwem nie wiedziałam. W konsekwencji znacząco osłabione zostały moje możliwości sprzedażowe.
Nie mam zamiaru płaszczyć się prosić o usunięcie punktów. Historia pokazuje, że z tyranami tak się nie rozmawia. W dniu dzisiejszym proszę tylko o jasną i klarowną odpowiedź na pytanie - czy nałożone na moje konto ograniczenia, następnie punkty karne i wyrzucenie z programu dla nowych sprzedawców ma bezpośredni związek rzekomą wierzytelnością mojego męża, na podstawie punktu 8.7 regulaminu Allegro?
@hexbox_fun w sprawie potwierdzenia/wyjaśnienia przyczyn nałożonych na konto sankcji napisz do nas proszę w korespondencji 49969919. Dział bezpieczeństwa odniesie się do Twoich pytań.
Tak zrobię, chociaż to już tylko formalność. Sprawa jest jasna i klarowna.
Do zobaczenia w innym miejscu i czasie...