Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Postaram się krótko i na temat. Na moje konto firmowe zostały nałożone ograniczenie z uwagi na zaległości na prywatnym koncie męża. Zaległości dawno przedawnione. Nie jest to miejsce by przesądzać czy należne. Mąż, z uwagi na blokadę mojego konta dziś należność spłacił. Zaznaczam jeszcze raz, konto prywatne, kompletnie niepowiązane z moim firmowym. Ile trwa usunięcie ograniczeń i jak najlepiej tą sprawę procedować? Zgłoszone jako:
49958844 z konta męża
49969919 z mojego konta.
Dziękuję i pozdrawiam
Cześć, @hexbox_fun. Kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w prywatnej korespondencji mailowej. Poprosiłam już o pilną odpowiedź w Twoich zgłoszeniach.
Proszę tylko o chwilkę cierpliwości - niedługo otrzymasz dalsze informacje.
Dziękuję bardzo za pomoc,
Pozdrawiam
Temat rozwiązany, dziękuję za pomoc.
A właściwie to jeszcze jedno pytanie, jeśli mogę. Czy zostaną naliczone negatywne punkty jakości sprzedaży . Ograniczenie zostało nałożone za powiazanie z kontem prywatnym męża, ja nie miałam pojęcia o istnieniu ograniczenia sprzedaży na tym koncie. Czyli ograniczenie zostało nałożone na coś, na co kompletnie nie miałam wpływu.
@hexbox_fun, nie naliczymy na tej podstawie ujemnych punktów na Twoim koncie.
Super, dziękuję
Witam ponownie,
Jednak punkty zostały naliczone.
@hexbox_fun otrzymałam informację, że sankcje nałożone na Twoje konto były zasadne, w związku z tym punkty nie zostaną anulowane.
Aha, dodatkowo konto zostało wykluczone z programu dla nowych sprzedawców:
"Nałożyliśmy ograniczenia na Twoje konto, dlatego wykluczyliśmy je z programu."
Nie powiem, ciekawe początki.