anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zniknęła umowa własna z InPost

Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

w zeszłym tygodniu ni stąd ni z owąd zniknęła nasza umowa własna z InPost. Nie możemy aktualnie nadawać paczek z poziomu Allegro. Czy i gdzie mógłym uzyskać informacje - dlaczego owa umowa została odpięta?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Supleman-sklep Czy próbowałeś podpiąć umowę ponownie? Jeśli tak, czy pojawił się wtedy jakiś komunikat o błędzie? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź, gdzie mogę raz jeszcze podpiąć umowę? Nie mogę tego znaleźć.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Supleman-sklep Tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia (ustawienia w zakładce Zamówienia). 

oznacz moderatorów