Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
klient zrezygnował z zakupu i odesłał przesyłkę. Dzisiaj dostałem paczkę i jest zmasakrowana. Jakie mam opcje w takiej sytuacji? Przedmiotem zakupu był kask rowerowy, na którym nie ma widocznych uszkodzeń, ale po stanie paczki można przypuszczać, że został uderzony, a uderzony kask rowerowy może stracić swoje właściwości ochronne.
Oryginalne pudełko producenta (to niebiesko-czerwone) i karton z ostatniego zdjęcia.
Może klient odesłał paczkę otwieraną przez siebie i spakowaną w ten sposób a przewoźnik tu nie zawinił?
Niektórzy "klienci" to nawet worka nie potrafią otworzyć i rozrywają go jak wściekłe małpy a potem wszystko do zwrotu.
Oczywiście jest "patologia" wśród kupujących.☹️