Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
klient zrezygnował z zakupu i odesłał przesyłkę. Dzisiaj dostałem paczkę i jest zmasakrowana. Jakie mam opcje w takiej sytuacji? Przedmiotem zakupu był kask rowerowy, na którym nie ma widocznych uszkodzeń, ale po stanie paczki można przypuszczać, że został uderzony, a uderzony kask rowerowy może stracić swoje właściwości ochronne.
Zakup kupującego ze smartem?
@ROVELOVE protokół szkody to pierwszy krok
Jak zwrot ze Smartem, to zwróć środki kupującemu a ty wraz z Allegro możecie reklamować.
@ROVELOVE Czy była to metoda dostawy Allegro?
Dostawa DPD Smart
@ROVELOVE pokaż no ten kask na zdjeciach nie paczkę
sorki ale kask uderzony jest wart 0,00zł
@az1rael to chyba należy zakładać, że kask przewieziony przez dowolną firmę kurierską jest bezwartościowy 🤔
@sl-aw-ek nie ale jakiekolwiek pęknięcie strukturalne pianki wewnątrz i dyskwalifikacja
@ROVELOVE protokół spisany przy odbiorze, karton uszkodzony ? jak nie oddaj kasę i nauczka na przyszłość 😄
Jak spisałeś to oddaj kasę masz na to 14 dni i złóż reklamację przewoźnikowi, jak dostaniesz odszkodowanie to super jak odrzucą za złe pakowanie, występujesz z fakturą i roszczeniem do kupującego 😉
Trochę bez sensu jest składanie reklamacji przez klienta, skoro paczka jest fizycznie u mnie. Jakie macie doświadczenia w związku z reklamowaniem takich przesyłek? Generalnie na kasku nie widzę żadnych uszkodzeń ani zarysowań (możliwe, że pudełko przyjęło cały impet), ale pudełko nie nadaje się już do użytku i w związku z tym nie będę w stanie wysłać produktu w przyszłości z oryginalnym opakowaniem. Czy mogę się ubiegać o jakieś roszczenie u kuriera w związku z oryginalnym opakowaniem? Jak załatwiacie takie przypadki u siebie?
Ty składasz reklamację a nie kupujący, kto Ci powiedział że kupujący, w zasadzie powinno Allegro bo to ich Smart.
Na zdjęciu załączonym przez az1rael jest odpowiedź moderatorki o takiej treści
Nie, jest napisane że możesz składać/
Ja odnoszę się do tej wypowiedzi. Napisano, że odpowiedzialność spoczywa na kliencie (co wydało mi się dziwne), a ja ewentualnie mogę to zrobić. Z kolei na twoim screenie odpowiedź moderatorki przenosi tę odpowiedzialność na sprzedającego.
Te cytaty z allegro to robienie wody z mózgu
Jeżeli w myśl przepisów potrzebujesz jakiegoś pełnomocnictwa to znaczy że nie jesteś stroną umowy, więc nic nie musisz robić
Stroną umowy do kontaktów z wysyłkami smart jest allegro - ono jest nadawcą
Kupujący zawiera umowę nie z Tobą, a z Allegro
Allegro sobie może twierdzić różne rzeczy
Może nie znaczy że musi kupujący ma obowiązek sobie reklamację zlożyć bo to jego kasa i jemu potrącą z art 34.4 uk za złe spakowanie
Czy to było w mocnym pudełku zapakowane, czy w tym cieniutkim że zdjęcia.