Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłem pierwszą sprzedaż w dropshippingu, jestem na koncie prywatnym i od razu wpadka. Tym samym obniżono i punkty za jakość, zabrano smarta i pozamiatane.
Napisałem do pomocy i otrzymałem taką odpowiedz:
(Zauważyłem, że przesyłka jest nadana terminowo, jednak nie przekazał Pan zamaskowanego adresu mailowego przez co statusy paczek nie są aktualizowane.
Możliwością jest przekazanie zamaskowanego adresu mailowego kupującego przy nadawaniu przesyłki na stronie przewoźnika / brokera. Przy zamówieniu na allegro.pl wystarczy kliknąć w [KOPIUJ E-MAIL], a następnie wkleić go w miejscu przeznaczonym na adres mailowy odbiorcy)
Dalej nie bardzo rozumiem jak to miałbym zrobić, paczkę wysyłała hurtownia, od której zrobiłem zakup.
Czy znajdzie się ktoś kto to zdoła wyjasnić? Dziękuję.
@graszka_sz a dane kupującego tj. email są przekazywane do hurtowni? Uzupełniasz ręcznie numery w zakładce zamówienia?
To są przekazywane ? Czy ja miałem to zrobić, bo już nic nie rozumiem. Czyli od czego zaczynam jeśli ktoś kupi ode mnie przedmiot na allegro, a ten znajduje się w hurtowni z którą ja współpracuję w dropie? Zaznaczam , że robię to ręcznie bez baselinkera , czy jakiegoś innego programu. Nie mam firmy.
a skad my mamy wiedzieć? To Client się ciebie pyta czy sa przekazywane.
Ja bym i tak uzupełniała ręcznie w samym allegro
Tak są dwa "tajne" adresy bez + na początku i z +, ten z + trzeba wkleić żeby allegro widziało wysyłkę.
No niby rozumiem co miał bym zrobić ale ja niestety na swoim allegro tego nie widzę, a mógł byś mi wysłać screenshota, to bym zobaczył jak to wygląda. Był bym wdzięczny.
@graszka_sz W zakładce 'zamówienia' klikasz:
Zerknij do tego artykułu pomocy: Jak wyświetlamy adresy e-mail w korespondencji w ramach Allegro
No tak. Ja to mam też u siebie. Więc jak to miałbym wkleić i gdzie ?
Przypominam, że wysyłkę robiła hurtownia z której zrobiłem zakup, wysyłka była do paczkomatu inpost.
Do nadania trzeba podać adres mailowy kupującego - podajesz ten skopiowany z zakładki 'zamówienia'.
Takie proste, a dopiero dobrnęliśmy do sedna.
Czyli ja przy składaniu zamówienia w hurtowni miałem im podać ten zamaskowany link. Czy tak ?
@graszka_sz Tak.
Zerknij na mój post do którego linka wkleił @LEW433 i dla pewności dopytaj w korespondencji którą prowadziłeś z doradcą czy masz podać cały adres w formie stałykodnadawcy+identyfikatortransakcji@allegromail.pl
czy samo stałykodnadawcy@allegromail.pl