Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@nat_not Klient zakupił towar z opcją Smart. Umowa Allegro i Pocztexu zmieniła się radykalnie. Wysłanie paczki za pomocą Allegro o wymiarach 100*60*30 kosztowałoby 9,99+99zł kosztów dodatkowych. Paczki nadaliśmy Pocztexem przez Alsendo (nie poprzez opcję Allegro Pocztex), a Allegro i tak obciążyło nas kosztami wysyłki, mimo że nie skorzystaliśmy z narzędzia Wysyłam z Allegro. W tym momencie mam obciążenie i z Allegro i z Alsendo za tę samą przesyłkę. Taki sam błąd dotyczy pozosatałych przesyłek nadanych od 1 listopada. np e408c290-9aa7-11ef-b982-0f8f26404a3e
Czy nadając przesyłki, skopiowaliście cały adres mailowy Kupującego xxx+yyy@allegromail.pl? Prawdopodobnie w tym tkwi problem, przesyłka i tak została powiązana z Allegro (jakoś?). Musielibyście usunąć część ze znakiem "+" z maila - zostanie xxx@allegromail, ponieważ taki mail identyfikuje już tylko Kupującego, a nie transakcję.
@iosveglio Najprawdopodobniej masz rację. Pamiętam wątki na ten temat i faktycznie było to problemem.
@DobraWelna-eu zgodnie z tym:
"Klient kupił jeden z Twoich przedmiotów. Jego mejl będzie mieć postać stałykodnadawcy+identyfikatortransakcji@allegromail.pl, na przykład 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl.
8awgqyk6a5 to stały element adresu dla tego konkretnego klienta – wszystkie mejle od tego klienta będą zawierały ten fragment.
cub31c122 to identyfikator konkretnego zamówienia, więc będzie inny przy każdym zamówieniu."
Przy nadawaniu przez zewnętrzne narzędzia musicie usuwać z tego zaszyfrowanego maila "+identyfikatortransakcji"
Podając tylko stałykodnadawcy@allegromail.pl wiadomość trafia bezpośrednio na skrzynkę mailową kupującego z pominięciem systemów Allegro identyfikujących konkretną transakcję.
W szczegółach zamówienia przydałby się osobny przycisk do kopiowania adresu mailowego bezpośrednio do skrzynki odbiorczej kupującego - bez identyfikatora transakcji.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@komis-bell dziękuję za Twoją sugestię. Przekazuję 🙂
@nat_not kiedy nie podawaliśmy całego adresu, to w Allegro nie zmieniał się status przesyłki automatycznie i nie było informacji, że przesyłka dociera terminowo. Klient nie miał również informacji od Allegro o dostawie. Dostaliśmy zalecenie od Allegro, żeby podawać cały adres. No to teraz pozostaje pytanie w jaki sposób usunąć podwójne obciążenie, które się wygenerowało.
@DobraWelna-eu skierowałam Twój przypadek do weryfikacji i gdy ustalę szczegóły, wrócę do Ciebie z informacją w sprawie naliczonych kosztów.
Czy coś wiadomo w sprawie naliczania? Z Alsendo otrzymaliśmy taką odpowiedź: "
Dzień dobry,
po zweryfikowaniu zgłoszonej przez Państwa sprawy z rozliczeniem przesyłki PX6909290726:
Wg. informacji z Allegro https://help.allegro.com/sell/pl/a/metody-dostawy-poczty-polskiej-i-pocztex-informacje-dla-sprzedaja... dla serwisu wysyłki w ramach Pocztex - maksymalna waga: 20 kg maksymalne wymiary: 70 cm x 60 cm x 60 cm
W platformie Apaczka - zlecenie przesyłki zostało wygenerowane wg. rozmiarów i wagi Waga dekl.: 20.0, Waga bill.: 20.0, Wymiary: 102x60x30, Gabaryt: 2XL
W tym przypadku serwis Allegro nie powinien obciążyć za tą przesyłkę, gdyż i tak nie dało by się jej wygenerować w podanych wymiarach - w ramach wysyłki Allegro Pocztex.
Sugeruję zgłoszenie sprawy do Allegro, wraz ze zwróceniem uwagi na podane wymiary przesyłki."
@DobraWelna-eu Przepraszam, że wciąż czekasz. Weryfikuje jeszcze kwestię naliczania opłat, wysłałam ponaglenie w Twojej sprawie i wrócę z informacją gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Jaką miałeś ustawioną opcję dostawy. Kurier Pocztex i Allegro Kurier Pocztex to dwie odrębne usługi. Na screenach Allegro naliczyło opłaty za tą drugą usługę.
Oczywiście zgłoś to też do Alsendo.