Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysyłka - mam wpisane "wysyłka w dniu następnym". Zwalono mi 17 punktów i ocena 98,73% wysyłek w terminie. NIE ZDAŻYŁO się abym wysyłał w drugim dniu po zakupie! Wysyłam w dniu bieżącym - kurier do 10-tej a paczkomaty do 12,50. Kurier czy paczkomat może zaświecić "w następnym dniu" gdy zakup nastąpił PO tych godzinach z wyborem dostawy - dlatego mam zapis: wysyłka w dniu następnym - nie ma u mnie zapisu "WYSYŁKA NATYCHMIAST". Nie potrafię też określić KTÓRE przesyłki obniżyły punktację - dzięki - "zachęta" ze strony Allegro jest NADZWYCZAJNA - z poziomu SUPER+ JEDNORAZOWO zjazd o ponad 200 pkt. na poziom "dobry" z prognozą że zaraz będzie "obojętny"... miło mi.
@nantri_01 widzę, że za wysyłkę w terminie, odjęliśmy 8 punktów z Twojej jakości sprzedaży. Jedno zamówienie widnieje jako opóźnione, i poprosiłam dział techniczny żeby zweryfikowali ten przypadek.
Pozostałe punkty odjęliśmy za miary zadowolenia kupujących i polecenia kupujących. Otrzymałeś 2 negatywne oceny 8 oraz 10 października i one wpłynęły na spadek jakości sprzedaży.
NIC się nie zmieniło w ,oi, systemie sprzedaży, odpowiedzi, czasu wysyłki. Dziękuję za odpowiedź - oto finał:
Errata: Nic się przez lata nie zmieniło w moim systemie sprzedaży: wysyłka, odpowiedzi, zwroty i t.d. a oto finał... Screen uwidacznia ZJAZD z 403 na 99 punktów w przeciągu 10dni.
@nantri_01 Sandra już wyjaśniła, że tak drastyczny spadek dotyczy wskaźników zadowolenie kupujących oraz polecenia kuujących.
Dziękuję za odpowiedź tak ogólną że...właściwie to szkoda czasu.
@nantri_01 8 oraz 10 października otrzymałeś dwie opinie "nie polecam" - sprawiły, że Twoje wskaźniki dla wspomnianych miar spadły poniżej progu minimalnego 98% i stąd ten drastyczny spadek w jakości sprzedaży.
403 - 99 = MINUS 304 punkty. Poproszę o KONKRET: ile punktów za NEGATYW od pierwszego oraz ile punktów od drugiego. Proszę wybaczyć, - KONKRETNE liczby mają znaczenie: tyle za jedno, tyle za drugie, tyle za trzecie i tyle za n-te. Zasię, co do osób "nie polecam" mam własne zdanie tak w pierwszym, pouczającym o uprzejmościach na poziomie lizusostwa a nie obowiązującego prawa, w drugim - "ekspercie z TRIBOLOGII" i "specjaliście" od podróbek. Nadal jestem na początku drogi w uzyskaniu KONKRETNEJ informacji. Jeżeli nie jest możliwe podanie konkretnych zestawień - proszę darować sobie ciąg dalszy. Z szacunkiem nantri_01