Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ma takie pytanko 13dni temu kupujący zamówił u mnie laptop z którym było wszystko okej, po tygodniu zadzwonił że z laptopem jest coś nie tak, dogadaliśmy się w ten sposób że w ramach rekompensaty on zwróci mi ten niby uszkodzony laptop prywatnie a ja wyślę mu inny laptop też prywatnie nie przez allegro, inna marka itp. zbliżone cenowo, kupujący powiedział że okej i że mu to pasuje. Nowego laptopa odebrał w piątek a dziś zrobił zwrot na allegro tego laptopa który jest już u mnie ale ponownie nie spodobał mu się ten drugi laptop. Dodam że dziś przyszedł Sprzęt który był przedmiotem aukcji i wszystko z nim jest w jak najlepszym porządku. Kupujący mówił że się nie włącza a chodzi jak ta lala. Tak samo tamten laptop który jest u niego jestem pewien że jest 100% sprawny dodatkowo dałem mu gwarancje jako serwis. Przedsiębiorca
@allShop_Laura to po co się bawisz w prywatne zwroty ? dokonał zwrotu, niech odeśle, ten drugi i oddaj kasę, jak przy zwrocie zaznaczył reklamację to ją rozpatrz, jak zwrot bez podania przyczyny to oddaj kasę i zapomnij 😄
@allShop_Laura Chyba nie masz innego wyjścia tylko wysłać mu trzeci laptop i jeszcze zwrot wpłaconych pieniędzy. Oczywiście wyślij mu najlepszy laptop jaki posiadasz może będzie zadowolony, ale stawiam na to że zażąda dopłaty za brak dostępu do internetu.
Dosłownie człowiek takiego typu, dioda ładowania będzie za mocno świecić😂
Muszę trochę uzupełnić:
Masz chyba świadomość że wysyłając drugi laptop przyznałaś/ przyznałeś że reklamacja użytkownika była uzasadniona i teraz nie ma co pisać czy był dobry. Po prostu reklamacja została rozpatrzona.
Klient zgłosił reklamację drugiego laptopa - masz prawo zwrócić mu pieniądze pod warunkiem że odda obydwa laptopy. Należą mu sie jeszcze koszty wszystkich przesyłek bo to twoja wina.
Oddaj pieniądze i zapomnij, ale najpierw niech odda laptopy. Sprawdź co brakuje, co wykręcił zrób jakiś protokół i sprubuj pomniejszyć kwotę zwrotu. Nie wiem czy się uda.
Klienta wpisz na czarną listę, nie wchodź z nim w żadne układy.
Chodzi mi o to ze z obydwoma laptopami jest wszystko git, kupujący specjalnie dokonał zwrotu w ostatnim dniu, typowy tester sprzętu nie zwykły klient który zamierza kupić coś na własny użytek. Mógł napisać ze chce pożyczyć laptopa na 2 tyg to byśmy się dogadali😅 Drugi laptop wysłany był przed otrzymaniem przezemnie pierwszego więc nie miałem możliwości zweryfikowania czy klient ma racje ale założyłem że tak jest. Jakie było moje zdziwienie gdy dziś odebrałem laptop a on trybił bez problemu tak samo ten drugi chodzi bez problemu. Gostek kupuje robi jakieś cinebenche i furmanki i odsyła, widzę co jest na PC który odesłał, nwm może sprawdza czy fortnite mu odpali😂
No tak, tylko że teraz nie możesz mu napisać że odrzucasz reklamację bo już wysłąłeś mu drugiego laptopa. Błąd ale stało się. Skoro drugi laptop też nie pasuje to niech odda i pa...
Jak wymieniłeś klientowi laptop na drugi, to znaczy, że uznałeś reklamację (nie ma znaczenia czy była ona zasadna, czy nie, bo masz prawo uznać nawet reklamację nieuzasadnioną).
Teraz jak kupujący zgłasza kolejną reklamację, to ponieważ jest to inny produkt niż pierwotnie sprzedany, to rozpatrujesz reklamację od początku. To jak klient reklamował z tytułu rękojmi / niezgodności z umową.
Natomiast w przypadku gwarancji (jak była udzielona), to gwarant określa warunki gwarancji (można tam wpisać wszystko, co nie jest zabronione przez prawo). Do tego wymiana w ramach gwarancji, nie wpływa na przebieg rękojmi.