anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot artykułów spożywczych

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Kupujący zamówił kawę ziarnistą, po tygodniu zgłosił zwrot produktu. Problem w tym, że zwraca napoczęty towar i o mniejszej gramaturze niż sprzedane. Przez tydzień raczył się kawą, a po tygodniu uznał, że mu nie smakuje i zarzadał zwrotu pieniędzy. Czy moge odmówić uznania reklamacji?

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

LEW433
#21 Demiurg#

Zwrotu nie musisz przyjmować, mam nadzieje że masz to wszystko o zwrotach i reklamacjach opisane w ofercie!! a reklamację musisz rozpatrzyć.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@caffeete_eu reklamacja to reklamacja ,  tylko jedno pytanie-  czym ją motywuje klient ?.... jeśli uchylisz rąbka tajemnicy spróbujemy conieco poradzić .

oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Kawa mu nie smakuje, nie tego się spodziewał.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To powód reklamacji?

oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Tak, nic innego nie wchodzi w rachybę. Sam pijam te kawę i uważam za jedną z lepszych.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@caffeete_eu jeśli  tylko subiektywne odczucie smaku to reklamację odrzruć 

oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Co w takim razie zrobić z kawą którą mam u siebe. Żeby stwierdzić w jakim stanie jest przesyłka, to musiałem ja odebrać od kuriera i otworzyć. Teraz mam 1/2 opakowania kawy i pieniądze klienta?

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@caffeete_eu po odrzuceniu reklamacji wzywasz klienta do odebrania produktu lub żądasz pokrycia wysyłki .

oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Zdroworozsądkowe rozwiązanie. Jeszcze jedno mnie nurtuje, słyszałem, ze z automatu Allegro popiera roszczenia klientów. Jak w tej sytuacji sie zachować, jak w spór właczy sie Allegro?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@caffeete_eu allegro nie jest stroną w transakcji i nie ma żadnych podstaw ,aby podwżyć decyzję sprzedawcy , jeśli wypłacą rekompensatę kupującemu , a Ty wszystko nam napisałeś odbędzie się to bez konsekwencji finansowych dla Ciebie 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@caffeete_eu Jak odrzucisz reklamację piszesz do kupującego ze ma odebrać towar po odrzuceniu reklamacji.

oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

dziekuję za wsparcie.

Miłego...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@caffeete_eu niezamaco ... pozd:)

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@caffeete_eu  Ale takie rzeczy mogą się powtarzać i powinieneś znać takie procedury, nie każdą reklamację da się odrzucić. Ale w twoich ofertach nie widzę zapisu o ograniczonym zwrocie, czy się mylę?

oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Kilka minut temu oglądałem zapisy na swojej stronie dotyczące reklamacji.  Jest tam dość szczegułowo opisane jak to powinno wyglądać. Dziwne, że nie widziałeś tych zapisów? Może coś poprzestawiałem?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zauważ że ja piszę o zwrocie a nie reklamacji.😁

oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

O zwrotach jest zdawkowa informacja (14 dni) , bo przed nimi raczej nie ma ochrony.  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czyli w zasadzie otwartą kawę mogę zwrócić?

oznacz moderatorów

caffeete_eu
#8 Zapaleniec#

Czy uważasz, że w zwrotach powinienem zaznaczyć, że dotyczyczy tylko towarów w nienaruszonym stanie? Uznałem to za oczywistość.

oznacz moderatorów