Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zamówił kawę ziarnistą, po tygodniu zgłosił zwrot produktu. Problem w tym, że zwraca napoczęty towar i o mniejszej gramaturze niż sprzedane. Przez tydzień raczył się kawą, a po tygodniu uznał, że mu nie smakuje i zarzadał zwrotu pieniędzy. Czy moge odmówić uznania reklamacji?
Zwrotu nie musisz przyjmować, mam nadzieje że masz to wszystko o zwrotach i reklamacjach opisane w ofercie!! a reklamację musisz rozpatrzyć.
@caffeete_eu reklamacja to reklamacja , tylko jedno pytanie- czym ją motywuje klient ?.... jeśli uchylisz rąbka tajemnicy spróbujemy conieco poradzić .
Kawa mu nie smakuje, nie tego się spodziewał.
To powód reklamacji?
Tak, nic innego nie wchodzi w rachybę. Sam pijam te kawę i uważam za jedną z lepszych.
@caffeete_eu jeśli tylko subiektywne odczucie smaku to reklamację odrzruć
Co w takim razie zrobić z kawą którą mam u siebe. Żeby stwierdzić w jakim stanie jest przesyłka, to musiałem ja odebrać od kuriera i otworzyć. Teraz mam 1/2 opakowania kawy i pieniądze klienta?
@caffeete_eu po odrzuceniu reklamacji wzywasz klienta do odebrania produktu lub żądasz pokrycia wysyłki .
Zdroworozsądkowe rozwiązanie. Jeszcze jedno mnie nurtuje, słyszałem, ze z automatu Allegro popiera roszczenia klientów. Jak w tej sytuacji sie zachować, jak w spór właczy sie Allegro?
@caffeete_eu allegro nie jest stroną w transakcji i nie ma żadnych podstaw ,aby podwżyć decyzję sprzedawcy , jeśli wypłacą rekompensatę kupującemu , a Ty wszystko nam napisałeś odbędzie się to bez konsekwencji finansowych dla Ciebie
@caffeete_eu Jak odrzucisz reklamację piszesz do kupującego ze ma odebrać towar po odrzuceniu reklamacji.
dziekuję za wsparcie.
Miłego...
@caffeete_eu niezamaco ... pozd:)
@caffeete_eu Ale takie rzeczy mogą się powtarzać i powinieneś znać takie procedury, nie każdą reklamację da się odrzucić. Ale w twoich ofertach nie widzę zapisu o ograniczonym zwrocie, czy się mylę?
Kilka minut temu oglądałem zapisy na swojej stronie dotyczące reklamacji. Jest tam dość szczegułowo opisane jak to powinno wyglądać. Dziwne, że nie widziałeś tych zapisów? Może coś poprzestawiałem?
Zauważ że ja piszę o zwrocie a nie reklamacji.😁
O zwrotach jest zdawkowa informacja (14 dni) , bo przed nimi raczej nie ma ochrony.
Czyli w zasadzie otwartą kawę mogę zwrócić?
Czy uważasz, że w zwrotach powinienem zaznaczyć, że dotyczyczy tylko towarów w nienaruszonym stanie? Uznałem to za oczywistość.