Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wysłał mi zdjęcie uszkodzonej zabawki. Poprosiłam o zrobienie zwrotu, a ja zwrócę pieniążki lub wyślę nową. Powiedział, że nie będzie odsyłał, bo to do niczego się nie nadaje i chce zwrotu pieniędzy, a jak nie zrobię tego to mi wystawi negatywa. Co w takim przypadku mam zrobić?
Nie masz obowiązku towaru wymieniać lub oddawać wpłaty bez odesłania wadliwego przedmiotu. Z drugiej strony jednak za odesłanie musiałabyś zwrócić kupującemu pieniądze. Negatywa zawsze może Ci wystawić, napisze cokolwiek o niezgodności z opisem i negatyw będzie nie do usunięcia. Sama podejmij decyzję.
@sklepiksenpaia Poproś o wysłanie, ma obowiązek.Negatywa zapewne już nie unikniesz.
@sklepiksenpaia poprowsic klienta o napisanie reklamacji - najlepiej własnie pisemnej za pośrednictwem allegro tak aby allegro miało wgląd
Po złożeniu reklamacji możesz poprosić klienta o odesłanie przedmiotu w celu stwierdzenie i usunięcia usterek ( bedziesz musiała pokryc koszty przesyłki)
Jeśli klient nie zgodzi sie na odesłanie przedmiotu - możesz na tej podstawie odrzucić reklamacje.
Jeżeli klient przedmiot odeśle i bedzie uszkodzony - nalezy usunąć usterke / wyslać drugi taki sam przedmiot lub zwrócic wpłate.
Oczywiście klient ma prawo do wystawienie komentarza jaki uzna za stosowny niezależnie od tego jak sprawe załatwisz. Klient w komentarzu nie może tylko kłamac wiec jeśłi udowodnisz klamswto bedziesz mogła prosić allegro o usuniecie komentarza lecz to dośc trudne gdyż allegro czesto pisze "subiektywna ocena klienta."
Klient co byś nie zrobił to się przed tobą może nie ugiąć bo by mu korona z głowy spadła ,ma prawo według regulaminu subiektywnie cię ocenić i często w takich przypadkach sięga bez zastanowienia po toporek i wali negatywa.